Werken in new Zealand of australie??

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Erik
Site Admin

Re: Werken in new Zealand of australie??

Bericht door Erik »

Eens kijken of ik een todo lijstje kan maken :)
  1. Visum aanvragen
  2. Kijken wat je reis route gaat worden, zodat je weet hoe lang je wilt blijven
  3. Vliegticket zoeken en boeken (nadat je visum is geregeld) eventueel kan TunaFish je hierbij helpen.
  4. Kijken waar je de eerste paar nachten wilt verblijven en je accommodatie alvast voor de eerste paar dagen boeken.
  5. Reisverzekering uitzoeken. Vragen hier zijn, wel of niet werken en wel of niet langer dan 8 maanden weg.
  6. Kijken welke spullen je nog nodig hebt en wat je van vrienden en familie kunt vragen als cadeau.
Ik denk dat je daar wel even mee bezig bent :)
C1995

Re: Werken in new Zealand of australie??

Bericht door C1995 »

Bedankt voor je reactie!
We hebben over een week allebei 3 weken vakantie en in die tijd willen we een visum aanvragen, reis en zorgverzekering aanpassen en tickets bestellen.
En nog heeel veel meer spulletjes kopen!! Het belangrijkste is al gekocht: onze backpacks!! :) :)
We zitten erover na te denken om een campervan te kopen aangezien we voor een jaar weg gaan en daar ook gaan werken. Ik was nog wel even benieuwd of z'n website als [verwijderd] echt een aanrader of juist een no go is.

Groetjes!

Erik schreef:Eens kijken of ik een todo lijstje kan maken :)
  1. Visum aanvragen
  2. Kijken wat je reis route gaat worden, zodat je weet hoe lang je wilt blijven
  3. Vliegticket zoeken en boeken (nadat je visum is geregeld) eventueel kan TunaFish je hierbij helpen.
  4. Kijken waar je de eerste paar nachten wilt verblijven en je accommodatie alvast voor de eerste paar dagen boeken.
  5. Reisverzekering uitzoeken. Vragen hier zijn, wel of niet werken en wel of niet langer dan 8 maanden weg.
  6. Kijken welke spullen je nog nodig hebt en wat je van vrienden en familie kunt vragen als cadeau.
Ik denk dat je daar wel even mee bezig bent :)
Plaats reactie