Afgelopen week heb ik dan eindelijk een ticket geboekt van Dusseldorf naar BKK! Immense lange vluchten, maar de lage prijs compenseert het weer gelukkig. Ik heb nu een aantal vragen waar ik graag antwoorden op zou willen hebben

- Ik reis via Abu Dhabi en als het mee zit kan ik iets langer dan een hele middag vertoeven in Abu Dhabi. Heeft iemand tips/advies over bepaalde gebouwen of dingen die je zeker moet zien in die uren dat je er bent? Ik heb geen zin om de hele middag op het vliegveld door te brengen en zou graag een kijkje willen nemen in Abu Dhabi.
- Phuket. Ik wil eerst graag enkele dagen door brengen in BKK en vervolgens naar het zuiden vliegen. Weet iemand hoe je daar (of nog hier in NL) het goedkoopst aan vliegtickets kunt komen? Hoe cheaper hoe beter.
- Een hele random vraag: momenteel is het natuurlijk heerlijk weer in Nederland maar ik loop nog op wat afgetakelde slippers rond. Nu heb ik goeie ervaring met Adidas slippers, alleen deze zijn nog al prijzig (vooral gelet op het feit dat ik erg cheap leef om zo veel mogelijk geld te sparen voor Thailand). Kan je deze slippers ook gewoon in Thailand kopen? Of verkopen ze daar hele andere merken?
- Schoenen. Ik wil graag nog nieuwe schoenen aanschaffen. Ik heb gelezen dat je bijvoorbeeld op Nike Roshe Runs prima kan backpacken door Thailand, zou je deze daar ook kunnen kopen? Of raden jullie aan gewoon hier even schoenen te kopen? Verder wil ook nog een paar All Stars meenemen voor bijvoorbeeld feestjes etc.
Alvast bedankt