Ja, dat is zeker mogelijk en dit is ook de makkelijkste manier voor zowel de verkoper en de koper. No worries there dus

Ja hier zal ik zeker rekening mee houden. En ja misschien zelfs wel gewoon over land er naar toe!timo schreef:Laat ik je er even op wijzen dat vluchten Cairns - Alice Springs nogal prijzig zijn. Daarnaast kost een busticket Alice Springs - Uluru 155 dollar enkele reis (of je moet met een tour vanaf Alice Springs willen gaan maar die zijn natuurlijk ook niet gratis), reken dus op wat extra kosten daar! Tof plan verder en veel plezier;-)
Dat klinkt heel gaaf! En ook gelijk even op de website gekeken van Headingbush. Daar zie ik een bedrag staan van ruim 1800 dollar. Dat gaat me iets te ver helaas! Maar toch bedankt voor de tip!Ikkes schreef:Ik heb echt een geweldige trip gemaakt van Adelaide naar Alice Springs. 10 dagen met een groep van 10 in een 4WD, plus een geweldige gids die verliefd is op zijn eigen land en onwijs veel wist te vertellen. Slapen in een swag onder de sterren (of een zeiltje als het regentVia Cooper Pedy, Williams creek, een aboriginal community en allerlei andere plaatsen kom je bij Uluru en King's canyon. De trip eindigt in Alice Springs en van daaruit kun je vliegen naar Cairns om af te zakken langs de oostkust.
Ik ken je budget niet, het was wel redelijk aan de prijs volgens mij, de organisatie was Headingbush
Succes en veel plezier met het plannen,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten