mini Enquete: welke landen in 2011??

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
inuvik

Re: mini Enquete: welke landen in 2011??

Bericht door inuvik »

Juansen schreef:Ik loop ook graag te koop met plannen.
Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)
Graag te Koop Lopen met Plannen....Inderdaad 90% Lopen Rond + Dromen 8-) Ik(INUVIK) ben wel 1 van de 10% Resterende.....sinds de '70ties on-the-road...steeds met eigen Camper.. tot-nu-toe=56 landen steeds met Unterstellplatzen ^O^
Juansen
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Juansen »

@inuvik: ik bedoelde het niet als kritiek maar als zelfspot.
Niettemin voer ik mijn plannen ook uit.
Jack84
Reiziger

Bericht door Jack84 »

zaratoestra schreef:Wij vertrekken 1 augustus voor 1 jaartje Mongolië,China,Vietnam,Laos,Cambodja,Zuid Thailand,Myanmar,Maleisie,Nieuw Zeeland,Tahiti,Paaseiland,Noord Argentinie,Bolivie en Peru

Wauw... erg als ik ff groen van jaloersie word ? Dacht dat ik mensen jaloers zou maken met: dec 2011- 4mnd Thailand-Maleisie-Singapore-Vietnam-Laos-Cambodja.... Maar jij slaat alles! Lekker hoor :)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Juansen schreef:Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)
Is de kortste route nog niet lang genoeg? Er zijn dagen (of jaren, of decennia) waarin ik een dergelijk afstand nog niet bij elkaar fiets...
lucy122
Reiziger

Bericht door lucy122 »

Voor mij staat ook een druk programma in de planning. Als alles goed gaat (werkgevers 8)7 ) vertrek ik in mei samen met mijn vriend richting Rusland, Mongolië, China, Nepal, Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en Nieuw-Zeeland voor 5 maanden!! Een jaar is natuurlijk helemaal geweldig maar dit is alvast een goed begin..
Juansen
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Juansen »

WizardOfOss schreef:
Juansen schreef:Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)
Is de kortste route nog niet lang genoeg? Er zijn dagen (of jaren, of decennia) waarin ik een dergelijk afstand nog niet bij elkaar fiets...
ja hoor, lang zat, maar ik wil ergens wat afwijken van de standaardroute en ik moet om de middelandse zee heen ('met een omweg' staat cooler ;) )
Robkorav

Bericht door Robkorav »

A.s. woensdag gaan we 5 dagen naar Rome, leuke aanbieding van de KLM met een hotel in het centrum.
Half april, begin mei gaan we voor 6 a 7 weken naar Italie en Corsica.
Verder druk bezig met de voorbereiding van een reis naar Indonesie begin 2012.
Frannie
Reiziger

Bericht door Frannie »

Vier weken Amerika (Deep South) en als alles goed gaat (nog drie tentamens halen en een scriptie schrijven) in oktober voor zo'n 1,5 jaar op reis; Dubai, Zuid-Oost Azië, Australië, Nieuw-Zeeland en Hawaii.
Jessika

Bericht door Jessika »

Gepland: in februari een week skiën in Oostenrijk en in juni een weekje relaxen aan de Franse westkust. Da's onze vaste jaarlijkse 'echte vakantie' (luieren, bbq-en, lezen, fietsen, luieren), bij de andere trips 'reizen' we. Verder een paar keer Riga (vriend vergezellen op zakelijke trips) en misschien ook Tallin. En juli een lang weekend kamperen, ergens in Nederland. Op het wensenlijstje staan een weekje Ierland (dankzij Vakantiebeurs), en bovenaan: 4 weken Namibie in september.
smooth
Vakantieganger
Contacteer:

Qreply

Bericht door smooth »

April : Thailand

Juli : South Africa en Mozambique
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@jessika, heb je de reis gewonnen of een goedkoop ticket kunnen scoren?
elsdolf
Vakantieganger

Bericht door elsdolf »

wij hebben voor 30 juli een ticket naar Kuala Lumpur geboekt. Vandaaruit gaan we 4 weken trekken door het oerwoud van Kalimantan; en dan echt back to the basics. Dan nog een weekje in KL en dan is het over! We zijn druk aan het regelen en alleen de voorpret is de moeite waard gezien het feit dat er geen reisorganisaties doen wat wij willen *) Dus op naar Borneo Indonesia!!!!
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Ik heb meegedaan aan een foto wedstrijd waarmee je een 16 daagse zeil cruise naar Spitsbergen kunt winnen. Morgen is de uitslag. Misschien weten we dan waar we in ieder geval naar toe gaan. Even duimen dus.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

we hebben wat data moeten prikken voor de vakantie. Niet dat we al weten wat we gaan doen maar toch....

Maart: een dag of 5. Spaanserijschool kijken in Wenen en in Boedapest rondkijken.
April: een paar dagen Rome op een gratis ticket. kan ook Barcelona worden
Mei: weekje Polen of een Baltische staat of Belgrado. ik neig op dit moment naar Belgrado
september: 3 weken, bestemming nog onbekend. Iran is een optie. ik wil ook graag naar Suriname..we zien wel.

en dan nog een studiereis.... ik heb me opgegeven voor Canada, Zuidelijk afrika, Costa rica, Ethiopie en Brazilie
Eigenlijk maakt het met niet zo veel uit. ik vind alles prima
hihi...plannen veranderen....
ik ben vandaag een beetje in jubel stemming omdat er allerlei reisplannen definitief vorm hebben gekregen afgelopen week. *O* *O*
Planning voor 2011
Maart: Wenen en Boedapest. 6 dagen. Spaanse rijschool en warmwaterbaden... ( met een atg'er)
April: Valencia. 4 dagen. super cheapy ticket( met J.)
Mei: New York, Nicaragua, Miami ook al een heel lekker ticket. 3 weken ( met J.)
Juli: Rome. 5 dagen..en vaticaanstad! nieuw landje om af te vinken 8-) ( met reisvriendinnetje)
Juli/augustus: Zuid-afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe (werk)
En dan moet ik daarna nog een keer vakantie opnemen om dagen op de maken... :Y
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
flip72
Reiziger

Bericht door flip72 »

In mei een weekje naar Istanbul en in december 4 weken naar Myanmar.
Bezoek ook eens mijn website:
http://www.dutchbackpacker.nl
Plaats reactie