mini Enquete: welke landen in 2011??
- bolletjeom
- Reisexpert
mini Enquete: welke landen in 2011??
Een nieuw jaar, een nieuwe start met nieuwe wensen
Hoewel we het topic hebben "wat is de volgende bestemming" wilde ik toch even wat nieuws openen want daar staat eigenlijk wat het eerst volgende is dat al vast staat.
Ik ben gewoon erg benieuwd waar jullie in 2011 naar toe hopen te gaan.
Dus wat zijn de plannen of de wensen voor 2011???
Hoewel we het topic hebben "wat is de volgende bestemming" wilde ik toch even wat nieuws openen want daar staat eigenlijk wat het eerst volgende is dat al vast staat.
Ik ben gewoon erg benieuwd waar jullie in 2011 naar toe hopen te gaan.
Dus wat zijn de plannen of de wensen voor 2011???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: mini Enquete: welke landen in 2011??
we hebben wat data moeten prikken voor de vakantie. Niet dat we al weten wat we gaan doen maar toch....
Maart: een dag of 5. Spaanserijschool kijken in Wenen en in Boedapest rondkijken.
April: een paar dagen Rome op een gratis ticket. kan ook Barcelona worden
Mei: weekje Polen of een Baltische staat of Belgrado. ik neig op dit moment naar Belgrado
september: 3 weken, bestemming nog onbekend. Iran is een optie. ik wil ook graag naar Suriname..we zien wel.
en dan nog een studiereis.... ik heb me opgegeven voor Canada, Zuidelijk afrika, Costa rica, Ethiopie en Brazilie
Eigenlijk maakt het met niet zo veel uit. ik vind alles prima!
Maart: een dag of 5. Spaanserijschool kijken in Wenen en in Boedapest rondkijken.
April: een paar dagen Rome op een gratis ticket. kan ook Barcelona worden
Mei: weekje Polen of een Baltische staat of Belgrado. ik neig op dit moment naar Belgrado
september: 3 weken, bestemming nog onbekend. Iran is een optie. ik wil ook graag naar Suriname..we zien wel.
en dan nog een studiereis.... ik heb me opgegeven voor Canada, Zuidelijk afrika, Costa rica, Ethiopie en Brazilie

Eigenlijk maakt het met niet zo veel uit. ik vind alles prima!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Wij vertrekken 21 feb. naar India en Nepal, rond april gaan we naar Australië, waar we een half jaar in Sydney gaan wonen en werken. Tussendoor in ieder geval naar terug naar Fiji en nog onbezochte stukken van Australië zelf bekijken.
Rond feb/maart. 2011 gaan we door naar China, stuk rondreizen en dan vanuit Beijing op de Trans-Mongolië express, stuk Mongolië zien en via Rusland weer naar huis.
Woei!
Daarna is het wel weer tijd voor vakantie denk ik
Rond feb/maart. 2011 gaan we door naar China, stuk rondreizen en dan vanuit Beijing op de Trans-Mongolië express, stuk Mongolië zien en via Rusland weer naar huis.
Woei!
Daarna is het wel weer tijd voor vakantie denk ik

http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
volgende maand vertrek ik naar laos. 3,5 maand onderzoek doen in klein dorpje in de buurt van see phan don. dan zo'n 3 weken met de motor een mooi stuk van centraal laos verkennen. dan zo'n 3 weken waarschijnlijk naar het paradijs van pulau banyak op sumatra (maar het zou ook zomaar birma kunnen worden). heerlijk!
amassakoul
-
- Reisexpert
Wij vertrekken 1 augustus voor 1 jaartje Mongolië,China,Vietnam,Laos,Cambodja,Zuid Thailand,Myanmar,Maleisie,Nieuw Zeeland,Tahiti,Paaseiland,Noord Argentinie,Bolivie en Peru
Wow wat een goede plannen heeft iedereen hier zeg!
Bij mij niet zo spannend... heb de eerste 3 weken van mei 3 weken vakantie. We willen in ieder geval naar bangkok en dan waarschijnlijk ook combineren met familie bezoekje op bali en wellicht nog een nieuwe bestemming in azie.
Ik hoop dit jaar eindelijk eens niet (gedwongen) van baan te wisselen want dat is niet zo goed voor de vakantieplannen. Ik zou dan met de dagen die ik nog over heb van vorig jaar, dit jaar na de 3 weken mei nog ruim 6 weken vakantie hebben. Over dagen niet te klagen, dus in de zomer vast nog wel een weekje weg ergens in noord/oost europa. Dan in het najaar nog een beetje zon pakken.
Bij mij niet zo spannend... heb de eerste 3 weken van mei 3 weken vakantie. We willen in ieder geval naar bangkok en dan waarschijnlijk ook combineren met familie bezoekje op bali en wellicht nog een nieuwe bestemming in azie.
Ik hoop dit jaar eindelijk eens niet (gedwongen) van baan te wisselen want dat is niet zo goed voor de vakantieplannen. Ik zou dan met de dagen die ik nog over heb van vorig jaar, dit jaar na de 3 weken mei nog ruim 6 weken vakantie hebben. Over dagen niet te klagen, dus in de zomer vast nog wel een weekje weg ergens in noord/oost europa. Dan in het najaar nog een beetje zon pakken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
In juni een weekje schwartzwald en in nov/dec ga ik voor 6 weken naar Nieuw-Zeeland met op de heenreis een stopover van 3 dagen in Singapore.
Voor de rest is nog niks bekent. Beetje afhankelijk van de financien en de vrije dagen die ik nog over heb.
Voor de rest is nog niks bekent. Beetje afhankelijk van de financien en de vrije dagen die ik nog over heb.
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
planning dit jaar:
marokko rond half februari tot ongeveer 8 maart
cyprus wanneer nog niet beslist, ligt aan ticketprijzen en wanneer ik moet beginnen met werk.
madagascar rond begin december
valencia of barcelona voor een weekje begin november.
en dan denk ik dat het jaar al wel weer om is.
marokko rond half februari tot ongeveer 8 maart
cyprus wanneer nog niet beslist, ligt aan ticketprijzen en wanneer ik moet beginnen met werk.
madagascar rond begin december
valencia of barcelona voor een weekje begin november.
en dan denk ik dat het jaar al wel weer om is.

geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
- Michelle89
- Reisexpert
Ik hoop dit jaar mee te kunnen met mn schoonzus naar Slovenië, daar komt ze vandaan en ze wil dr familie opzoeken. Daarna vlieg ik door naar Frankrijk, daar hebben mijn ouders een huisje op de camping. 2 oktober vertrek ik voor 3 maanden naar Australië, maar aangezien ik tijd zat heb (en waarschijnlijk ook geld over) reis ik misschien nog door naar een ander land (NZ of Indonesië ofzo).
wauw madagascar! dat staat heel hoog op mijn lijstje, vet man!
amassakoul
Februari week skiën in les trois vallees, Frankrijk. April/mei wellicht een stedentripje Sevilla of Madrid en in september Colombia, Ecuador, Peru en Bolivia (de rest van mijn rondje ZA valt waarschijnlijk in 2011
). Super veel zin in ZA, ben al een tijdje aan het lezen maar er gaan nog wel wat vraagjes komen aan de travel-experts!

- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Pff, Nienke heeft echt een heel saai leven 
Wat mij betreft ligt alles nog open! (Ook weleens fijn!) In aug 3-4 weken vrij en ver en lang weg en in het voorjaar npg 10 dagen en tussendoor wat weekendjes en misschien nog voor mijn werk op pad. Moet wel goedkomen dacht ik zo.
Op het verlanglijstje staan: Valencia, Rome, Marokko, Peru, Brazilië, Noorwegen, Krakow, Praag, Syrië, Jordanië... dat wordt nog lastig kiezen!

Wat mij betreft ligt alles nog open! (Ook weleens fijn!) In aug 3-4 weken vrij en ver en lang weg en in het voorjaar npg 10 dagen en tussendoor wat weekendjes en misschien nog voor mijn werk op pad. Moet wel goedkomen dacht ik zo.
Op het verlanglijstje staan: Valencia, Rome, Marokko, Peru, Brazilië, Noorwegen, Krakow, Praag, Syrië, Jordanië... dat wordt nog lastig kiezen!
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nog 10 nachtjes slapen en ik ben onderweg naar Japan, en als er geen hele vreemde dingen gebeuren ga ik eind april weer naar Noord-Korea en noodgedwongen dus ook China (goh, wat vervelend toch...).
Voor de rest nog weinig concrete ideeën. Taiwan zou een logische optie zijn na het debacle van afgelopen jaar, maar er staan nog wel meer landen op m'n wensenlijstje. Daarnaast zit ik ook te denken aan wat stedentrips minder ver van huis, per slot van rekening heb ik nog altijd maar verdomd weinig van Europa gezien. En ik wil eigenlijk toch ook wel weer eens een keertje terug naar New York, precies 10 jaar geleden m'n eerste verre trip...
Voor de rest nog weinig concrete ideeën. Taiwan zou een logische optie zijn na het debacle van afgelopen jaar, maar er staan nog wel meer landen op m'n wensenlijstje. Daarnaast zit ik ook te denken aan wat stedentrips minder ver van huis, per slot van rekening heb ik nog altijd maar verdomd weinig van Europa gezien. En ik wil eigenlijk toch ook wel weer eens een keertje terug naar New York, precies 10 jaar geleden m'n eerste verre trip...
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja best wel hè? Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen.... En dan vergeet ik spontaan dat we begin februari nog ff gaan skieën in Oostenrijk. Toch jammer dat die 27,5 miljoen net aan mijn neus voorbij gingen!LovesStedentrips schreef:Pff, Nienke heeft echt een heel saai leven
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Ik ben net terug en zit ff in een dip... Twijfel over Ijsland qua financien, afgelopen werk een paar tegenslagen gehad. (Zoveelste harde schijf kapot, laptop kwijt en Libanon was duurder dan gehoopt.) Allemaal duiken dus dat mn laptop terug komt!
Verder ga ik naar Kiev in mei, en naar Indonesie en BKK in de zomer.
Ik merk dat reizen meer en meer een uitvlucht wordt van mn dagelijkse leven (werk, studie, te weinig ontspanning) en vind ergens dat ik het probleem meer bij de bron moet aanpakken.... Of gewoon anderhalf negeren en dan afstuderen????
Verder ga ik naar Kiev in mei, en naar Indonesie en BKK in de zomer.
Ik merk dat reizen meer en meer een uitvlucht wordt van mn dagelijkse leven (werk, studie, te weinig ontspanning) en vind ergens dat ik het probleem meer bij de bron moet aanpakken.... Of gewoon anderhalf negeren en dan afstuderen????
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie