Graag te Koop Lopen met Plannen....Inderdaad 90% Lopen Rond + DromenJuansen schreef:Ik loop ook graag te koop met plannen.
Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)

Graag te Koop Lopen met Plannen....Inderdaad 90% Lopen Rond + DromenJuansen schreef:Ik loop ook graag te koop met plannen.
Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)
zaratoestra schreef:Wij vertrekken 1 augustus voor 1 jaartje Mongolië,China,Vietnam,Laos,Cambodja,Zuid Thailand,Myanmar,Maleisie,Nieuw Zeeland,Tahiti,Paaseiland,Noord Argentinie,Bolivie en Peru
Is de kortste route nog niet lang genoeg? Er zijn dagen (of jaren, of decennia) waarin ik een dergelijk afstand nog niet bij elkaar fiets...Juansen schreef:Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)
ja hoor, lang zat, maar ik wil ergens wat afwijken van de standaardroute en ik moet om de middelandse zee heen ('met een omweg' staat coolerWizardOfOss schreef:Is de kortste route nog niet lang genoeg? Er zijn dagen (of jaren, of decennia) waarin ik een dergelijk afstand nog niet bij elkaar fiets...Juansen schreef:Fietsen van vlissingen naar kaapstad met een omweg (dit keer met sponsor; ten bate van WFP. Mooi excuus.)
hihi...plannen veranderen....we hebben wat data moeten prikken voor de vakantie. Niet dat we al weten wat we gaan doen maar toch....
Maart: een dag of 5. Spaanserijschool kijken in Wenen en in Boedapest rondkijken.
April: een paar dagen Rome op een gratis ticket. kan ook Barcelona worden
Mei: weekje Polen of een Baltische staat of Belgrado. ik neig op dit moment naar Belgrado
september: 3 weken, bestemming nog onbekend. Iran is een optie. ik wil ook graag naar Suriname..we zien wel.
en dan nog een studiereis.... ik heb me opgegeven voor Canada, Zuidelijk afrika, Costa rica, Ethiopie en Brazilie
Eigenlijk maakt het met niet zo veel uit. ik vind alles prima
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten