Ik vertrek zelf 1 feb richting Thailand voor 3 weken...

Hebben/ weten jullie nog een aantal "must have's" voor in mn backpack...?
Thanx

Groetjes Syts
Ja, dat mag.Syts... schreef:Ik ga me nu nog even verdiepen in Dubai aangezien ik daar mn tussenstop heb.. en geen idee heb of ik eigenlijk van het vliegveld af mag en of dat uberhaupt verstandig is...
Moet zeggen dat ik Dubai een van de fijnere vliegvelden vind om een paar uur te blijven. Veel plek om te zitten, hoogpollig tapijt waar je heerlijk op kan liggen slapen (is het niet voor bedoeld, maar mag en werkt wel), en er is gratis WiFi.wild-r0se schreef:3. dat komt omdat t vliegveld niet zo bijster interessant is (weet niet hoeveel uur je daar moet doorbrengen)
Als je er 23 uur bent, dan ga je lekker van het vliegveld af, en dan ga je een paar uur slapen in een hostel/hotel. Als je met Emirates vliegt, dan moet je hen bellen want dan zit dit vaak al bij de prijs in. Dan krijg je een voucher ofzo, en dan heb je de vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt.Syts... schreef:Ik ben dr bijna 23 uurmaar dan gaat de tijd wat ik van tevoren dr moet zijn om in te checken naar Thailand dr nog vanaf.. een lange tijd... om wat rond te hangen.. hoe gaat het met je gewone bagage dan...? Leg je die ook tegen betaling achter?
Trouwens jullie zijn snel...!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten