heyhey,
leukleuk...net mijn contract verlengd gekregen en alvast enkele dagen vrijaf genomen met de goedkope ryanair tickets (tem vanacht)
't is van 25/11 tem dinsdag 30/11 dat we vrijaf hebben.
Bjorn wil al heel lang naar Barcelona en nu net een ticket gevonden voor 70 euro/2p.
Ikzelf weet het zo niet met Barcelona, tzal daar wel echt de moeite zijn maar is het niet allemaal 'overroepen'.
Kan niet echt goed uitdrukken wat ik bedoel: tis eerder zoiets van ja, Barcelona, ok...tzal daar wel mooi zijn en ooit ga ik er wel eens heen... maar elke keer er tickets open staan dan kies ik gelijk een andere bestemming.
Er staan ook goedkope tickets op Bologna (20 euro/2 personen). Zelf wil ik sowieso ook nog eens naar Bologna om dit te combineren met Siena,San Gimignono,.... Firenze en Pisa ben ik net geweest in maart... maar Firenze en de omgeving er rond vond ik prachtig...
we zouden zo met de trein kunnen gaan of een autotje huren en zo verschillende steden aandoen...
Wat het dan op die manier ook duurder maakt dan gewoon op 1 plek blijven.
Boedapest leek ons ook nog wel iets: ik ben er enkele uren geweest op mijn 10 jaar ofzo en een stad aan het water is toch beetje speciaal !! Alleen de prijzen van wizzair nog niet gechecked.
Of hebben jullie nog andere ideeën voor steden?
We willen zowieso lekker eten, veel wandelen in de stad, oude gebouwen en musea trekken ons wel.
Shoppen en uitgaan hoeft niet.
Steden waar we al geweest zijn of een van ons beiden is:
Rome, Venetie,Madrid,Granada,Istanbul,Athene,Marrakech. Ik was op mijn eentje in Stockholm,Praag,Firenze/Pisa
We vonden Madrid niet echt ons ding: nogal 'ver' van elkaar en geen slentersteegjes. Stockholm was leuk maar blies me niet weg.
Zelf heb ik het gelijk nogal voor Spanje/Italie/griekenland...
Dublin,Edinburgh hoor ik zoveel goede dingen over maar kweet niet, iets houd me tegen.
Dus alle tips zijn welkom... en liefst zo vlug mogelijk

want ryanair loopt vannacht af.