ik vlieg over een paar weken ook "gratis"op en neer naar Manchester. Dat kost me €74,-

Marokko is ook Afrika dus ja dan kan je met ryanair vanaf weeze. Is niet zo goedkoop als andere bestemming. Mijn ticket was 124 (incl taxes, bagage, creditkaart fee) voor 5nachten, 6 dagen heb ik daar nog 260 gepind (de laatste dag had ik alleen nog 400dh= +/_ 40 over dus beetje fout ingeschat). Dit is incl een 3 daagse tour naar de Sahara en de Gorges en dus voor 40 euro souveniers.Ijsvogel schreef:Zo hey, wat een koopjes allemaal. Verzorgen de maatschappijen waar jullie over praten ook vluchten naar Azië of Afrika?
Klopt, ik heb een rondje Krakow (met Wizzair va Eindhoven) en Praag gedaan. Idd met SkyEurope terug. Maar Praag is niet zo heel goedkoop meer hoor....zus schreef:wij gaan volgend weekend naar Praag
Skyeurope is een low cost maatschappij die vliegt naar Oost-Europa. Wij vertrekken op donderdag en keren
terug op zondag voor 260€ voor 2 personen.
Les 3 zoekmachines naar vliegtickets zijn niet vertrouwbaar, heb ik zelf ondervonden toen ik me ticket naar China zoeken was, op site van luchtvaartmaatschappij was ticket 535 ( grappig is dat dit zelfde ticket ook voor 900 aangeboden werd bij hun, en als je dan paar uur later weer keek had je hem weer voor 535 ), maar de zoekmachines die zeggen zogenaamd de goedkoopste tickets te vinden terwijl ze dat echt niet doen.bolletjeom schreef:les 1
je kunt nooit ergens goekoop heen op vrijdag en terug op zondag
les 2
de goedkoopste vluchten vind je niet een maand van te voren maar 3 maanden van te voren
![]()
![]()
je kan bij skyscanner ook de exacte data opgeven. komt daar dan niets leuks uit voor jullie?
moet het trouwens een stad zijn of is de natuur ook wat? of een waddeneiland?
De baltische landen zijn echt goedkoop in eten en drinken he? Dat scheelt weer! Heb ik eens in Litouwen uit gegeten met 8 man. Voorgerecht, hoofdgerecht en een toetje incl drankjes kostte het per persoon ruim 10 euro!bolletjeom schreef:net terug van 4 dagen en 3 nachten Riga (letland). Inclusief ALLES nog geen €250 pp kwijt.
Vlucht was €58 pp. Hotel:een prive kamer met prive badkamer in een net hotel hartje stad.€18 pp
ik schat dat we pp gemiddeld ongeveer € 26 per dag hebben uitgegeven. Eten, drinken, entree's etc
En in die 250 zit ook €38 parkeerkosten bij Weeze en €20 benzine kosten om in Weeze te komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten