Hallo allemaal,
ik heb me eigenlijk alleen voorgesteld in het australie gedeelte en kwam deze topic nu pas tegen.
Ik ben Rebecca, 22 jaar en woon in het Brabantse Zevenbergen bij mijn ouders. Ik zit in mijn laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Breda en ben nu aan het afstuderen. Voor mijn afstudeerproject ga ik met mijn projectgroepje naar Kenitra, Marokko om daar onderzoek te doen naar een instelling voor straat kinderen. Heel erg leuk dus en we kijken er enorm naar uit! In de toekomst wil ik heel graag met mensen met een verstandelijke beperking werken.
In mijn jeugd ben ik altijd naar de camping in Renesse gegaan, dus heb nog niet veel van de wereld gezien. Maar als kind heb ik dat ook niet gemist, 6 weken lang op de camping staan was voor mij geweldig. lekker heel de dag buiten!
Op mijn veertiende voor het eerst een buitenlandse vakantie naar Mallorca. Hoewel ze op het park wel gewoon Nederlands spraken wat toch weer niet zo buitenlands voelde voor mij. Verder nog naar Turkije en Tunesie geweest voor de bekende all inclusive vakanties. Toch begint het bij mij steeds meer te kriebelen om meer van de wereld te zien. Vandaar dat ik deze zomer naar Edinburgh (schotland) ben geweest met natuurlijk een uitstapje naar het beroemde Loch Ness (toch niet zo spannend als het lijkt) Ook ben ik vijf dagen naar Barcelona gegaan.
Van de zomer kan ik 8 weken fulltime aan de slag bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking waar ik nu stage loop , wat toch wel weer lekker verdiend. In september ben ik van plan om voor onbepaalde tijd richting Australie te vertrekken. Het kunnen twee maanden worden, maar als het bevalt zou een jaar ook kunnen. Misschien dat ik nog een maandje naar Nieuw Zeeland vertrek, omdat ik toch al aan de andere kant van de wereld zit. Ik zou ook heel graag naar Zuid-Amerika willen, maar alleen ga ik dat niet doen. Hopelijk gaat er in de toekomst iemand met mij mee
(het is een heel verhaal geworden

)