Voorstellen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
travelsem

Re: Voorstellen

Bericht door travelsem »

Hoi allemaal,

Zit al een paar dagen op het forum en kom nu pas het 'voorsteltopic' tegen, mijn excuses!
Ik ben Sem en ben enorm reislustig. Dit jaar helaas geen vakanties meer voor mij, maar kijk alweer uit naar volgend jaar waarin ik onder andere voor de eerste keer naar Zuid-Afrika wil. Lijkt me leuk om verhalen te horen en ervaringen uit te wisselen :)

Groetjes,
Sem
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Ook van harte welkom, Sem!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey Sem, ben je al weg geweest dat er dit jaar (dat gelukkig nog maar heel kort duurt) geen vakanties meer hebt?
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hoi Sem, van harte welkom hier op het forum! Veel plezier met de voorpret!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Marty
Vakantieganger

Bericht door Marty »

Erik schreef:Welkom! Mooie vooruitzichten. Wanneer vertrek je en hoe lang ben je van plan daar te blijven?
Eigenlijk nog wel deze maand.
Wellicht rond de kerst, zijn de tickets een tikkeltje goedkoper?
En zo lang mogelijk reizen en werken, tot max 1jaar ;)
Torra
Reisexpert

Bericht door Torra »

Ik ben nog veel erger Sem. Heb ook het voorstelgedeelte te laat ontdekt , schaam schaam!
Maar hierbij: Ik ben jaren gehinderd door werk en zorg voor 4 kinderen, om al mijn droomreizen waar te maken. Ik ging welliswaar ieder jaar alle schoolvakanties richting warme landen, maar dat bleef toch beperkt voor mijn gevoel. Nu niet meer gebonden door eerder genoemde zaken, geniet ik volop samen met manlief en af en toe ook nog met het hele gezin van onze grootste hobby.
Op het moment reizen we met zijn 2en door ZO Azie. We zijn 6 weken onderweg en zijn in Thailand begonnen, daarna Laos en zijn nu in Cambodja.
Over10 dagen vertrekken we naar Myanmar, waar we 3 weken blijven. Dan weer terug naar Thailand. We hebben nog de tijd tot eind februari, dus wie weet waar we nog terechtkomen. Eeeeeh...... we reizen niet echt low budget, maar geven wel de voorkeur aan kleine hotels/guesthouses en locale restaurantjes. En we mijden toeristenvallen zoveel mogelijk.
Mijn nickname hier is de naam van mijn lieve hond. Mijn echte naam is Cathy.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Welkom Cathy, mooie reis zijn jullie aan het maken! Welkom op de website en leuk dat er ook vanaf de andere kant van de wereld word mee gelezen.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hoi Cathy, ook namens mij van harte welkom op het forum! Veel plezier in Cambodja, en alle andere landen die jullie gaan bezoeken!
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Gezellige boel hier! *O*
Ook welkom, Cathy!
Lekker blijven genieten! Blijven jullie in totaal zes weken weg of zijn jullie nu zes weken onderweg?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Torra
Reisexpert

Bericht door Torra »

Thx allemaal!
En we blijven 4 maanden weg totaal! Tot grote ergernis van de kinderen. ;-)
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Hallo allemaal,

ik heb me eigenlijk alleen voorgesteld in het australie gedeelte en kwam deze topic nu pas tegen.

Ik ben Rebecca, 22 jaar en woon in het Brabantse Zevenbergen bij mijn ouders. Ik zit in mijn laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Breda en ben nu aan het afstuderen. Voor mijn afstudeerproject ga ik met mijn projectgroepje naar Kenitra, Marokko om daar onderzoek te doen naar een instelling voor straat kinderen. Heel erg leuk dus en we kijken er enorm naar uit! In de toekomst wil ik heel graag met mensen met een verstandelijke beperking werken.

In mijn jeugd ben ik altijd naar de camping in Renesse gegaan, dus heb nog niet veel van de wereld gezien. Maar als kind heb ik dat ook niet gemist, 6 weken lang op de camping staan was voor mij geweldig. lekker heel de dag buiten!
Op mijn veertiende voor het eerst een buitenlandse vakantie naar Mallorca. Hoewel ze op het park wel gewoon Nederlands spraken wat toch weer niet zo buitenlands voelde voor mij. Verder nog naar Turkije en Tunesie geweest voor de bekende all inclusive vakanties. Toch begint het bij mij steeds meer te kriebelen om meer van de wereld te zien. Vandaar dat ik deze zomer naar Edinburgh (schotland) ben geweest met natuurlijk een uitstapje naar het beroemde Loch Ness (toch niet zo spannend als het lijkt) Ook ben ik vijf dagen naar Barcelona gegaan.

Van de zomer kan ik 8 weken fulltime aan de slag bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking waar ik nu stage loop , wat toch wel weer lekker verdiend. In september ben ik van plan om voor onbepaalde tijd richting Australie te vertrekken. Het kunnen twee maanden worden, maar als het bevalt zou een jaar ook kunnen. Misschien dat ik nog een maandje naar Nieuw Zeeland vertrek, omdat ik toch al aan de andere kant van de wereld zit. Ik zou ook heel graag naar Zuid-Amerika willen, maar alleen ga ik dat niet doen. Hopelijk gaat er in de toekomst iemand met mij mee :)

(het is een heel verhaal geworden :@ )
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Welkom Rebecca!

Weliswaar vroeger wat minder gereisd, maar zo te lezen ben je het hard aan het inhalen met je laatste reisjes en je plannen naar Australië en Nieuw-Zeeland :)

Veel plezier alvast met de voorbereidingen, wat vaak nog het wel het leukste deel van de reis is!
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Welkom!!!
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Dankjewel!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Welkom op het forum en heel veel plezier met de reisplannen en de reizen zelf! ^O^
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie