Mijn vriend en ik hebben plannen om na mijn studie ongeveer acht maanden te gaan reizen. Het liefst willen we naar Zuid (en midden) Amerika en Azië. Zelf heb ik vorig jaar 3 maanden door Azië gereisd. Ik weet dus ook wel wat van dagbudgetten in Azië af. Met Zuid-Amerika ben ik echter minder bekend. We willen low budget gaan reizen, maar we willen niets hoeven laten vanwege geldgebrek. Route hebben we nog niet bedacht. Landen die we sowieso willen bezoeken zijn Argentinië, Brazilië, Peru, Thailand, Japan, Cambodja, Vietnam, Maleisië en Indonesie (en evt nog een stuk midden Amerika, dus Costa Rica, Panama maar is niet noodzakelijk) Nu heb ik de volgende vragen:
- Wat voor tickets zouden we het beste kunnen boeken? Een RTW-ticket is waarschijnlijk het goedkoopst, maar zodra je Azië en Zuid-Amerika als bestemming hebt wordt het alweer veel moeilijker. Australië hoeven we niet te zien, maar Noord-Amerika is dan misschien de beste optie?
- Wat zou de beste route zijn? We willen ergens in september vertrekken. Eerst Z-A en dan Azië of andersom?
- Met welk budget moeten we rekening houden? Dus voor 2 personen en dan acht maanden?
Alvast bedankt!!
- Wat voor tickets zouden we het beste kunnen boeken? Een RTW-ticket is waarschijnlijk het goedkoopst, maar zodra je Azië en Zuid-Amerika als bestemming hebt wordt het alweer veel moeilijker. Australië hoeven we niet te zien, maar Noord-Amerika is dan misschien de beste optie?
- Wat zou de beste route zijn? We willen ergens in september vertrekken. Eerst Z-A en dan Azië of andersom?
- Met welk budget moeten we rekening houden? Dus voor 2 personen en dan acht maanden?
Alvast bedankt!!