Ecuador en Spaanse taal niet machtig
Ecuador en Spaanse taal niet machtig
ik maak in september een trip naar ecuador maar ik ben de Spaanse taal niet machtig. is dit een probleem?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: spaanse taal
ehm, hangt er vanaf hoe creatief je bent en of je van de gebaande paden wilt. Er spreken erg weinig mensen engels maar met goed handen en voeten werk kan je ver komen. In china spreekt ook bijna niemand engels en reizen ook mensen.
als je tijd hebt is het wel het ideale land om de taal te leren. ik weet wel een school die zelfs 1 weekse spoedcursusen geeft.
als je tijd hebt is het wel het ideale land om de taal te leren. ik weet wel een school die zelfs 1 weekse spoedcursusen geeft.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- PeTeR!
- Vakantieganger
- Contacteer:
Oei...vanaf 2002 ben ik 7 keer in Ecuador geweest. (Mijn partner komt daar vandaan). De gidsen (Galapagos, Cuyabeno, Cajas, Isla de la Plata, ect..) spreken wel redelijk de Engelse taal. Steeds meer jongeren tussen 18 en 25 jr spreken ook redelijk Engels..dit komt door het internet en de langzaam betere educatie. Echter 80% van de bevolking spreekt geen woord Engels. Maar met een klein boekje die enkele duizenden woordjes bevat kun je jezelf al aardig behelpen mbt vliegveld, winkels, hotels, restaurant, ect..
Mijn Website: http://www.travelboy.nl
Probeer iig tellen (1-100) te leren, de rekening vragen en nog paar dingetjes......