Veilige route uitstippelen Afrika

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Veilige route uitstippelen Afrika

Bericht door Erik »

Via de mail:
Ik heb een vraagje een paar vrienden in ik, zouden graag voor een maand door afrika trekken...maar met rugzak en tent... Nu had ik graag geweten hoe je zo'n route uitstippeld ivm veiligheid enzo en hoe je er eigenlijk aan begint.. Hopelijk kunnen jullie mij wat info geven... vriendelijke groeten,
Sharon
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Het makkelijkst en veiligst lijkt me om Marokko en Egypte en het zuiden/de zuid-oost kust aan te doen (regio kenia-zuid afrika). In Midden-Afrika spelen al jaren de meest verschrikkelijke conflicten.

Een maand lijkt me persoonlijk veel te kort om dit continent aan te doen, mede omdat je veel tijd kwijt zult zijn met wachten op van alles. Het zou zonde zijn om slechts een maandje in Afrika te spenderen.

Misschien een leestip: Swahili voor beginners, van Peter Moore. of Pole to Pole van Michael Plain.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Nog een leestip: Dark star safari - Paul Theroux

Over het overland reizen van Cairo naar Zuid-Afrika
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Zuid-Afrika is met een tent ook te doen. Maar dan kampeer je wel bij backpackers hostels
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie