Ik heb een vraagje een paar vrienden in ik, zouden graag voor een maand door afrika trekken...maar met rugzak en tent... Nu had ik graag geweten hoe je zo'n route uitstippeld ivm veiligheid enzo en hoe je er eigenlijk aan begint.. Hopelijk kunnen jullie mij wat info geven... vriendelijke groeten,
Sharon
Veilige route uitstippelen Afrika
Veilige route uitstippelen Afrika
Via de mail:
Het makkelijkst en veiligst lijkt me om Marokko en Egypte en het zuiden/de zuid-oost kust aan te doen (regio kenia-zuid afrika). In Midden-Afrika spelen al jaren de meest verschrikkelijke conflicten.
Een maand lijkt me persoonlijk veel te kort om dit continent aan te doen, mede omdat je veel tijd kwijt zult zijn met wachten op van alles. Het zou zonde zijn om slechts een maandje in Afrika te spenderen.
Misschien een leestip: Swahili voor beginners, van Peter Moore. of Pole to Pole van Michael Plain.
Een maand lijkt me persoonlijk veel te kort om dit continent aan te doen, mede omdat je veel tijd kwijt zult zijn met wachten op van alles. Het zou zonde zijn om slechts een maandje in Afrika te spenderen.
Misschien een leestip: Swahili voor beginners, van Peter Moore. of Pole to Pole van Michael Plain.
- bolletjeom
- Reisexpert