Ik zit hier met mijn vriendin achter de PC te zoeken naar de goedkoopste mogelijkheid om naar Mexico te vliegen. Comfort maakt niet echt wat uit, de prijs is het belangrijkste criterium.
Onze interesse gaat uit naar Martinair, die vliegt op Cancun behoorlijk goedkoop, 323 euro in begin Januari (ex. belastingen) maar het is niet mogelijk om een enkeltje te boeken op hun site. Dus zoeken we verder via verschillende zoekmachines met ingangs datum 7 Januari, hieronder de resultaten voor een enkeltje Amsterdam Cancun inc belastingen per persoon:
Cheaptickets 761,10 EUR
Ebookers.nl €790
Ebookers.de 407.10 EUR
Vliegtickets.nl 764,10 EUR
Alle zoekmachines nemen Martinair en dus feitelijk dezelfde vlucht, gebaseerd op deze resultaten zou je zeggen dat Ebookers.de verreweg de beste keus zou zijn, maar wat is het addertje onder het gras? Kunnen we nu rustig boeken via ebookers.de en een enkeltje Cancun krijgen zonder vieze naheffingen, of ander gebeuren. Hoe kan het dat er zulke verschillen zijn op dezelfde maatschappij en dezelfde vlucht?
Wat zijn jullie tips voor goedkoop naar het mexicaanse vaste land vliegen? De datum is flexibel, maar gaf veruit het goedkoopste resultaat op ebookers.de en hebben daarom aangehouden.
alle input is welkom!
vriendelijke groet, Jos en een kus van mijn vriendin

ps: hier zijn de links naar de zoekmachines:
www.cheaptickets.nl
www.ebookers.de
www.ebookers.nl
www.vliegtickets.nl