Hoe vlieg je goedkoop naar Kiev?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
jaydee
Reisexpert

Hoe vlieg je goedkoop naar Kiev?

Bericht door jaydee »

Iemand een idee hoe je goedkoop naar kiev vliegt???? Wizzair is al te duur voor mijn data (17 aug heen 18 aug terug).

Thanks
menasil
Reisexpert

Re: Kiev

Bericht door menasil »

Jij gaat naar het voetbal? Sterkte, het is gebruikelijk om je hakbijl mee te nemen in Kiev ;)

Ik zag vanaf Schiphol mogelijkheden voor bijna 300 euro dus dat is helemaal duur als Wizzair al te duur is.

En optie om naar een ander oostblok land te vliegen vandaar met huurauto en/of trein? Vriendin van me heeft dat met Thessaloniki afgelopen week gedaan.
jaydee
Reisexpert

Re: Kiev

Bericht door jaydee »

menasil schreef:Jij gaat naar het voetbal? Sterkte, het is gebruikelijk om je hakbijl mee te nemen in Kiev ;)

Ik zag vanaf Schiphol mogelijkheden voor bijna 300 euro dus dat is helemaal duur als Wizzair al te duur is.

En optie om naar een ander oostblok land te vliegen vandaar met huurauto en/of trein? Vriendin van me heeft dat met Thessaloniki afgelopen week gedaan.
ja daar zat ik ook al aan te denk.

En ja voetbal idd. hoopte eigenlijk op een makkelijkere tegenstander haha.

Ben ook ff aant kijken naar goedkope bus/trein verbindingen, desnoods van een stad in het oostblok...
Plaats reactie