Iemand een idee hoe je goedkoop naar kiev vliegt???? Wizzair is al te duur voor mijn data (17 aug heen 18 aug terug).
Thanks
Hoe vlieg je goedkoop naar Kiev?
Re: Kiev
Jij gaat naar het voetbal? Sterkte, het is gebruikelijk om je hakbijl mee te nemen in Kiev 
Ik zag vanaf Schiphol mogelijkheden voor bijna 300 euro dus dat is helemaal duur als Wizzair al te duur is.
En optie om naar een ander oostblok land te vliegen vandaar met huurauto en/of trein? Vriendin van me heeft dat met Thessaloniki afgelopen week gedaan.

Ik zag vanaf Schiphol mogelijkheden voor bijna 300 euro dus dat is helemaal duur als Wizzair al te duur is.
En optie om naar een ander oostblok land te vliegen vandaar met huurauto en/of trein? Vriendin van me heeft dat met Thessaloniki afgelopen week gedaan.
Re: Kiev
ja daar zat ik ook al aan te denk.menasil schreef:Jij gaat naar het voetbal? Sterkte, het is gebruikelijk om je hakbijl mee te nemen in Kiev
En ja voetbal idd. hoopte eigenlijk op een makkelijkere tegenstander haha.
Ben ook ff aant kijken naar goedkope bus/trein verbindingen, desnoods van een stad in het oostblok...