Tip: couchsurfing
Tip: couchsurfing
Kennen jullie deze al: www.couchsurfing.com Mensen die overal ter wereld hun bank aan jou beschikbaar stellen. Dit is volgensmij de manier om met de locals in contact te komen en vrienden te maken over de hele wereld. Lijkt mij wel interessant en ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. (door middel van deze site/community dan)
Hallo allemaal,
Ik heb pas CouchSurfing gebruikt voor Sà£o Paulo en het was briljant!!! Een super relaxte gast, hele aardige ouders en zusje (hij woont nog thuis). Hij heeft me de hele stad door gereden, vrienden ontmoet, uit geweest, lekker bed. Kan zijn dat ik geluk had, maar mijn eerste ervaring is echt heel goed! De site is vaak wat langzaam helaas.
Er is trouwens nog zo'n club (vast nog meer): Hospitality Club (hospitalityclub.org). Site ziet er een stuk minder uit (en nog slechter bereikbaar dan CS), en het Nederlands is nogal raar vertaald. Maar het schijnt dat er voor Europa meer mensen op deze site zitten.
Groeten,
Michiel
Ik heb pas CouchSurfing gebruikt voor Sà£o Paulo en het was briljant!!! Een super relaxte gast, hele aardige ouders en zusje (hij woont nog thuis). Hij heeft me de hele stad door gereden, vrienden ontmoet, uit geweest, lekker bed. Kan zijn dat ik geluk had, maar mijn eerste ervaring is echt heel goed! De site is vaak wat langzaam helaas.
Er is trouwens nog zo'n club (vast nog meer): Hospitality Club (hospitalityclub.org). Site ziet er een stuk minder uit (en nog slechter bereikbaar dan CS), en het Nederlands is nogal raar vertaald. Maar het schijnt dat er voor Europa meer mensen op deze site zitten.
Groeten,
Michiel
- bolletjeom
- Reisexpert
http://www.travelersfortravelers.com is ook zo'n site.
MAAR..................wat ik me nu afvraag....................
geven jullie jezelf ook op als gastadres??????
want het is leuk om er gebruik van de te maken maar er moeten natuurlijk ook aanbieders zijn.
wij hebben ons bij dit clubje opgegeven om mensen ons stadje te laten zien....maar ja....er zijn natuurlijk niet veel mensen die in nederland meer willen zien dan Amsterdam :lol:
dus we hebben nog geen ervaringen
MAAR..................wat ik me nu afvraag....................
geven jullie jezelf ook op als gastadres??????
want het is leuk om er gebruik van de te maken maar er moeten natuurlijk ook aanbieders zijn.
wij hebben ons bij dit clubje opgegeven om mensen ons stadje te laten zien....maar ja....er zijn natuurlijk niet veel mensen die in nederland meer willen zien dan Amsterdam :lol:
dus we hebben nog geen ervaringen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Mischien kunnen wij dit binnenkort wel gebruiken tijdens onze wereldreis.
(www.traveltheglobe.eu)
Had hier tot op heden nog nooit iets over gelezen.
Bedankt voor de tip !!
(www.traveltheglobe.eu)
Had hier tot op heden nog nooit iets over gelezen.
Bedankt voor de tip !!