Tip: couchsurfing

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
estelle
Wereldreiziger
Contacteer:

Tip: couchsurfing

Bericht door estelle »

Kennen jullie deze al: www.couchsurfing.com Mensen die overal ter wereld hun bank aan jou beschikbaar stellen. Dit is volgensmij de manier om met de locals in contact te komen en vrienden te maken over de hele wereld. Lijkt mij wel interessant en ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. (door middel van deze site/community dan)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik had er al eens van gehoort, maar zelf nog nooit gedaan, ik ben net als jij erg benieuwd naar ervaringen, want het lijkt me best apart!?
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Sjaak »

niets voor mij...
Groet,

Sjaak
bokkie
Contacteer:

Bericht door bokkie »

Hallo allemaal,

Ik heb pas CouchSurfing gebruikt voor Sà£o Paulo en het was briljant!!! Een super relaxte gast, hele aardige ouders en zusje (hij woont nog thuis). Hij heeft me de hele stad door gereden, vrienden ontmoet, uit geweest, lekker bed. Kan zijn dat ik geluk had, maar mijn eerste ervaring is echt heel goed! De site is vaak wat langzaam helaas.

Er is trouwens nog zo'n club (vast nog meer): Hospitality Club (hospitalityclub.org). Site ziet er een stuk minder uit (en nog slechter bereikbaar dan CS), en het Nederlands is nogal raar vertaald. Maar het schijnt dat er voor Europa meer mensen op deze site zitten.

Groeten,
Michiel
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

http://www.travelersfortravelers.com is ook zo'n site.

MAAR..................wat ik me nu afvraag....................
geven jullie jezelf ook op als gastadres??????
want het is leuk om er gebruik van de te maken maar er moeten natuurlijk ook aanbieders zijn.

wij hebben ons bij dit clubje opgegeven om mensen ons stadje te laten zien....maar ja....er zijn natuurlijk niet veel mensen die in nederland meer willen zien dan Amsterdam :lol:
dus we hebben nog geen ervaringen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Ik sta er ook op als gastadres, maar heb nog nooit een reactie gehad. Denk dat het platteland van Noord Nederland niet zo in trek is bij reizgers.. Heb er zelf overigens nog nooit gebruik van gemaakt, maar het is wel een drukke community.
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Daniii »

Dit lijkt me echt super! Ik ga in ieder geval eens 'koffie drinken' met iemand van deze site! :D
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Ik ben ook al een tijd lid van couch surfing, maar heb er nog geen gebruik van gemaakt. Binnenkort heb ik eindelijk mn eigen stekkie in A'dam dus dan wil ik wat actiever mee gaan doen. Ben benieuwd.
daveevad
Contacteer:

Bericht door daveevad »

Mischien kunnen wij dit binnenkort wel gebruiken tijdens onze wereldreis.
(www.traveltheglobe.eu)

Had hier tot op heden nog nooit iets over gelezen.

Bedankt voor de tip !!
Plaats reactie