Dit forum heeft me al met heel veel dingen geholpen en informatie gegeven =) (Bedankt daarvoor)
Toch heb ik nog een aantal vragen...
Vraag 1:
Ik heb een retourticket al in mijn zak, is het toch nodig (voor de zekerheid) om op een rekening tijdelijk 3500 euro te storten en daar een bankafschrift van uit te printen?
Vraag 2:
Mocht die 3500 euro niet nodig zijn, is er dan toch een minimum dat je bij je moet hebben? zowel in euro's als dollars?
Vraag 3:
Ik wil mijn externe harde schijf meenemen, zodat ik voor die man waar ik verblijf ook nieuwe films en muziek enzo heb, mag je die gewoon meenemen?
Vraag 4:
Is het legaal om te downloaden in Australie? Via Nieuwsgroepen of via Torrents?
Vraag 5:
Is het beter om een rekening DAAR te openen? ik ben van plan 4 maanden bij Mac donalds of Sizzlers of Subway etc te gaan werken..
Zo ja, is het veel werk om daar een rekening te openen?
Vraag 6:
Hoe zit het daar met de loonbelasting? ik had ergens gelezen dat je bij aankomst meteen iets moet regelen, anders heb je kans dat je 49% van je loon inlevert?? (bron was dacht ik van workingholidayinfo.com)
Vraag 7:
Is het mogelijk om 2 banen tegelijk te hebben? want ik wil fulltime werken, mits dat niet zou lukken bij de Mac dan misschien nog 10 uur bij hungry jacks ofzo erbij per week?
Vraag 8:
Heb je een Australisch " BSN" nummer nodig om bij de bovenstaande bedrijven te werken? zo ja, hoe kom ik daar aan?
Ik heb mijn workingholidayvisum en ticket al, maar ik zit wel nog met al die vragen...
Het zou echt super zijn als jullie deze 8-tal vragen kunnen beantwoorden, (alleen al voor een goeie nachtrust) haha

Ten slot, mits jullie blogs willen lezen of nog een paar honderd foto's willen zien van vorig jaar m-benders.hyves.nl
Alvast heel erg bedankt,
Mick Benders