
In april 2020 een vliegticket van deze luchtvaartmaatschappij gekocht. Uit dringende noodzaak. Transavia had mijn vlucht naar Schiphol al geannuleerd. Met LOT in zee gegaan via Warschau naar Schiphol.Mijn - te beschouwen repatriëringsvlucht naar Nederland - vlucht werd door LOT geannuleerd (Corona crisis). Kreeg via een e-mail van LOT de toezegging dat de ticketkosten door LOT worden terugbetaald.
Na 2 maanden heb ik deze ticketkosten nog steeds niet terugontvangen van LOT. Schandalig! Volgens de Europese regelgeving dienen de ticketkosten van een geannuleerde vlucht door de betreffende luchtvaartmaatschappij binnen 7 dagen te worden terugbetaald. Ik heb LOT via de gebruikelijke communicatie kanalen meerdere malen op basis van de Europese regelgeving gevraagd de ticketkosten aan mij terug te betalen. Lot zwijgt!!! in alle talen!!! Dat is mijn lot!!!
Deze ervaring met LOT wil ik delen met iedereen.