Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Elrosso
Reisexpert

Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel

Bericht door Elrosso »

Voor Zuid Afrika wil ik vooraf een simkaart regelen. Via b4i.travel zag ik dat Vodacom (Vodafone) een service aanbiedt waarbij je de simkaart ophaalt in hun winkel in de Arrivalhal.

Iemand ervaring hiermee? Bij voorkeur ervaring met ZA en Johannesburg. Maar voor de USA mag ook. Het gaat mij met name om de betrouwbaarheid van de website maar eventuele ervaringen van medereizigers in Johannesburg hiermee is meer dan welkom.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Erik
Site Admin

Re: Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel

Bericht door Erik »

Ik heb er afgelopen oktober gebruik van gemaakt in Zuid-Afrika en het werkte netjes zoals op de website stond. Ik kon hier wel alleen kiezen voor VodaCom maar heb eigenlijk bijna overal ontvangt gehad en met voldoende snelheid. Als het slecht was met Vodacom dan leek het ontvangt van Mnt ook slecht of zelfs niet aanwezig te zijn. Dit kon ik zien omdat mijn KPN abonnement overschakelde op Mnt.
Bij aankomt ligt je simkaartje klaar bij de Vodacom winkel die je (via de priority wachtrij) kunt ophalen. Paspoort laten zien, en je kunt hem direct gebruiken.

Dit is wat ik er over geschreven heb: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/zu ... si153.html
Elrosso
Reisexpert

Re: Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel

Bericht door Elrosso »

Dank,

Ik denk dat ik hier gebruik van ga maken. Het gemak staat mij wel aan.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Plaats reactie