Voor Zuid Afrika wil ik vooraf een simkaart regelen. Via b4i.travel zag ik dat Vodacom (Vodafone) een service aanbiedt waarbij je de simkaart ophaalt in hun winkel in de Arrivalhal.
Iemand ervaring hiermee? Bij voorkeur ervaring met ZA en Johannesburg. Maar voor de USA mag ook. Het gaat mij met name om de betrouwbaarheid van de website maar eventuele ervaringen van medereizigers in Johannesburg hiermee is meer dan welkom.
Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel
Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Re: Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel
Ik heb er afgelopen oktober gebruik van gemaakt in Zuid-Afrika en het werkte netjes zoals op de website stond. Ik kon hier wel alleen kiezen voor VodaCom maar heb eigenlijk bijna overal ontvangt gehad en met voldoende snelheid. Als het slecht was met Vodacom dan leek het ontvangt van Mnt ook slecht of zelfs niet aanwezig te zijn. Dit kon ik zien omdat mijn KPN abonnement overschakelde op Mnt.
Bij aankomt ligt je simkaartje klaar bij de Vodacom winkel die je (via de priority wachtrij) kunt ophalen. Paspoort laten zien, en je kunt hem direct gebruiken.
Dit is wat ik er over geschreven heb: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/zu ... si153.html
Bij aankomt ligt je simkaartje klaar bij de Vodacom winkel die je (via de priority wachtrij) kunt ophalen. Paspoort laten zien, en je kunt hem direct gebruiken.
Dit is wat ik er over geschreven heb: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/zu ... si153.html
Re: Ervaring simkaart voor vakantieland via B4i.travel
Dank,
Ik denk dat ik hier gebruik van ga maken. Het gemak staat mij wel aan.
Ik denk dat ik hier gebruik van ga maken. Het gemak staat mij wel aan.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.