28 dagen Thailand, past een week Bali/Lombok/Gili hierbij?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
luukalbers

28 dagen Thailand, past een week Bali/Lombok/Gili hierbij?

Bericht door luukalbers »

Hallo!
Eind juni ga ik voor 28 dagen reizen in Thailand! Ik heb er hartstikke veel zin in, alleen ik weet niet of dit misschien net wat te lang is. Zelf ben ik ook erg gecharmeerd van Lombok en de Gili-eilanden.
Ik wil graag van jullie weten of het mogelijk is om hier in 8 dagen doorheen te reizen. Of heb ik dan wat te weinig tijd in Thailand? Of is 8 dagen veel te weinig voor Lombok en Gili? Ik moet zeggen, mijn doelstelling is voornamelijk mooie natuur bezoeken, maar ook iedere avond lekker biertjes drinken! Ik vind het ook niet erg om keuzes maken in wat ik wel en niet kan gaan bezoeken. In ieder geval een full moon party meepakken in Thailand.
Ik hoor graag jullie mening, bedankt alvast!!
Groet, Luuk
PS. Ik ben van plan de meeste grote afstanden met het vliegtuig te doen, ook binnen Thailand.
Jenny
Reisexpert

Re: 28 dagen Thailand, past een week Bali/Lombok/Gili hierbij?

Bericht door Jenny »

Thailand geeft ook mooie eilanden. Ik zou lekker in Thailand blijven, daar is genoeg te zien.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Re: 28 dagen Thailand, past een week Bali/Lombok/Gili hierbij?

Bericht door Erik »

Ik ben het met Jenny eens. Er is heel veel te zien en te doen in Thailand waardoor je op verschillende momenten tijdens je reis een mooi eiland kunt bezoeken en daarna weer wat andere dingen (zoals tempels) kunt bekijken. Op die manier maak je het meest efficient gebruik van je reistijd en je budget. Het geld dat je bespaard op een vliegticket naar Indonesië kun je dan uitgeven aan een wat luxere accommodatie. Tenminste zo zou ik dat doen :)

Er zijn verschillende eilanden met allemaal een beetje een eigen sfeer. Misschien dat je hier nog wat aan hebt om een keuze te maken.
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/th ... si402.html
Plaats reactie