Hey,
Ik ga eind december voor een maand naar nieuw-zeeland. Ik land in auckland en een maand later heb ik een vliegticket van Queenstown terug naar auckland om vervolgens terug naar Nederland te vliegen. Ik heb geen geld om een auto of een camper te huren dus ik wil met het openbaar vervoer gaan reizen. Nu zat ik te kijken voor een buspas, maar bij elke busmaatschappij moet je 24 uur van te voren aangeven als je met een bus mee wilt. Dit lijkt me niet echt ideaal. iemand ervaringen of handige tips?
groetjes,
Gijs
hoe reis ik het beste met het openbaar vervoer door nieuw-zeeland?
-
- Reiziger
Re: hoe reis ik het beste met het openbaar vervoer door nieuw-zeeland?
Hoi Gijs,
Toen ik in NZ was, heb ik gereisd met de Intercity. Is mij heel goed bevallen en heb het echt niet als vervelend ervaren dat ik een reis 24u vantevoren moest vastleggen. Na een dagje op een bepaalde plek kon ik al wel bepalen of er langer wilde blijven of niet.
Ik heb geen idee of je bij de intercity ook op de bonnefooi bij de busstop kunt vragen of je mee mag...
Toen ik in NZ was, heb ik gereisd met de Intercity. Is mij heel goed bevallen en heb het echt niet als vervelend ervaren dat ik een reis 24u vantevoren moest vastleggen. Na een dagje op een bepaalde plek kon ik al wel bepalen of er langer wilde blijven of niet.
Ik heb geen idee of je bij de intercity ook op de bonnefooi bij de busstop kunt vragen of je mee mag...
- Kims
- Reisexpert
Re: hoe reis ik het beste met het openbaar vervoer door nieuw-zeeland?
Hi,
Heb je dit artikel al gezien?
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/ni ... -si56.html
Veel plezier!
Heb je dit artikel al gezien?
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/ni ... -si56.html
Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!