Kan ik gewoon in sportbroekje daar rondlopen of hebben jullie daar andere gedachten over?

Geen idee eigenlijk...eerstereisazie schreef:Helder, dankje! Maleisië mag het niet verkocht worden, zeg je. Als ik DEET zelf meeneem uit een ander land en het in Maleisië opsmeer, mag dat dan wel?
Jenny schreef:Ik heb nog nooit speciale muggenwerende kleding gezien in Indonesie. Ik heb het nooit aangehad, en nooit gemist. Afhankelijk van waar ik ben gebruik ik DEET.
Ik hoop dat het helpt! Laat het ons weten! Ik heb nog nooit DEET-vrij spul gevonden dat de muggen van m'n lijf hield, dus hoor graag je bevindingen!SylP schreef:Jenny schreef:Ik heb nog nooit speciale muggenwerende kleding gezien in Indonesie. Ik heb het nooit aangehad, en nooit gemist. Afhankelijk van waar ik ben gebruik ik DEET.
Nou kijk dat is wel beter dan, dan hoef ik daar wellicht ook geen gebruik van te gaan maken..![]()
Ik wil alleen liever geen DEET gebruiken, of iig zo weinig mogelijk.. heb ook DEET vrij muggen spul van Care-Plus gekocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten