Zijn hier ook mensen die het zelfde gedaan hebben als wat ik wil doen en zo ja, hoe hebben jullie dat geregeld, wat voor werk hebben jullie gedaan, hoe goed kwamen jullie rond en waar hebben jullie gewoond, hebben jullie in een hostel gezeten of ergens een kamer gehuurd? Wat zijn leuke wijken in Sydney om te wonen en is dit betaalbaar?
Is het eng om zoiets alleen te doen? Want ik ga namelijk wel helemaal alleen.
Wat ik verder nog wilde weten, hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik was eerst van plan om de European bartender school in Sydney te gaan doen maar dit is echt heel erg duur en je hebt van te voren nog geen garantie op een baan.. Moet je voor achter de bar staan echt zo'n opleiding gedaan hebben of kan dit ook zonder opleiding? Ik heb namelijk al wel ervaring in de horeca maar dan wel vooral bediening.
Ik heb ook zitten kijken naar startpakketten bij organisaties zoals activity international en daar kan je bijvoorbeeld ook een horeca startpakket doen, iemand die dat gedaan heeft? (Voordat ik nu reacties krijg dat ik het ook zonder dat soort organisaties kan doen: dat ga ik niet doen. Dit is de eerste keer dat ik in me eentje op reis ga en ik wil het liefst de eerste paar dagen/weken al gepland hebben)
Alvast bedankt voor jullie hulp!