Mt. Cook, Nieuw Zeeland
-
Mt. Cook, Nieuw Zeeland
Wie kan ons informatie geven over reizen in New Zealand. We reizen met een auto en de loges zijn al besproken dus de reis is uitgestippeld. Maar we vragen ons af wat we het beste mee kunnen nemen. Onze reis duurt 5 weken. En hoe kunnen we het best communiceren met het thuisfront?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Mt. Cook, Nieuw Zeeland
Hoi,
Wanneer vertrekken jullie? dat is belangrijk om te weten wat mee te nemen.
Hier kun je lezen wat beschikbaar is kwa communicatie in Nieuw Zeeland
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/ni ... si114.html
Mijn advies zou in het algemeen zijn neem niet teveel mee want alles is hier te koop.
Via http://www.thewarehouse.co.nz kun je ook aardig veel spullen kopen die zeer goedkoop zijn.
Ik woon zelf in Nieuw Zeeland en je kunt het zo zien dat je eigenlijk bijna alles wat je in Nederland kunt krijgen hier ook gewoon kunt vinden.
groetjes van Moira
Wanneer vertrekken jullie? dat is belangrijk om te weten wat mee te nemen.
Hier kun je lezen wat beschikbaar is kwa communicatie in Nieuw Zeeland
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/ni ... si114.html
Mijn advies zou in het algemeen zijn neem niet teveel mee want alles is hier te koop.
Via http://www.thewarehouse.co.nz kun je ook aardig veel spullen kopen die zeer goedkoop zijn.
Ik woon zelf in Nieuw Zeeland en je kunt het zo zien dat je eigenlijk bijna alles wat je in Nederland kunt krijgen hier ook gewoon kunt vinden.
groetjes van Moira
-
Dank voor je snelle reactie, wij vertrekken 27-10-2014 dus we hebben nog even de tijd.
Maar we vinden het erg leuk om vast info te vergaren om ons alvast in te leven op deze mooie reis.
Vriendelijke groet Cobie Wilke.
Maar we vinden het erg leuk om vast info te vergaren om ons alvast in te leven op deze mooie reis.
Vriendelijke groet Cobie Wilke.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
oke je kunt veel informatie vinden hier op deze website en de informatie die in de reisinformatie van Nieuw Zeeland staat klopt wel. Belangrijk is dat kwa kleding je moet rekening houden zeker eind oktober wat hier nog lente is, met dat het in de avonden vrij koud kan worden.
Ik loop daarom altijd met een vestje rond hier. Zo kan het zijn dat het overdag bv 20 graden is en dan in de avond is het opeens 12 graden.
Dus ik zou kiezen voor bv afritsbroeken die kunnen erg handig zijn al zou je die ook hier kunnen kopen. Zo zijn er hier ontzettend veel winkels die gericht zijn op rondreizen.
Ik weet niet wat je verder nog zou willen weten?
Ik loop daarom altijd met een vestje rond hier. Zo kan het zijn dat het overdag bv 20 graden is en dan in de avond is het opeens 12 graden.
Dus ik zou kiezen voor bv afritsbroeken die kunnen erg handig zijn al zou je die ook hier kunnen kopen. Zo zijn er hier ontzettend veel winkels die gericht zijn op rondreizen.
Ik weet niet wat je verder nog zou willen weten?
-
Heel erg bedankt voor je reactie, we zijn nog in de voorbereidende fase dus nog even verder geen vragen maar zal vast komen in de loop van de tijd. Vr..groet Cobie
-
Reisschema en tickets zijn binnen, nog 5 weken te gaan. 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat is al snel hopelijk gaat het weer beter worden want op dit moment is het behoorlijk aan het regenen en stormen. Maar goed in 5 weken kan dat zeker weer anders zijn