Ik ben een meisje van 21 jaar dat in november voor 5 maandjes naar Zuid Amerika vertrekt. Vorige week was ik naar een speciaal backpackers reisbureau om wat meer informatie te krijgen, maar de persoon daar wist er helaas helemaal niks over te vertellen, dus ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

Ik ga beginnen met een spaanse cursus in Cuzco en na deze cursus wil ik graag de inca trail gaan doen. Weet iemand misschien waar je dit het goedkoopst kunt boeken? Vanuit daar wil ik denk ik met de bus door naar Bolivia om daar voor ongeveer een maandje te blijven.
Vervolgens vliegen naar Chili of Argentinië (ik twijfel nog tussen deze 2, of misschien toch wel allebei maar ik weet niet of dat haalbaar is binnen mijn tijd) en eindigen in Brazilë.
Daar wil ik heel graag carnaval gaan vieren, maar ik heb wel gehoord dat de hostel prijzen enorm hoog zijn dan. Klopt dat ook?
Ik hoop dus dat iemand van jullie misschien nog tips heeft voor leuke plekken of dingen die ik echt moet doen als ik daar ben

Alvast heel erg bedankt!!