Visum Fillipijnen
-
Visum Fillipijnen
goede middag mijn vraag waar moet ik een visum aanvragen of op halen ik ga naar de fillipijnen ik vertrek op 1-11-2012 ik kom terug op 30-11-2022 kunt u mij daarbij helpen b.v d .
Re: visum
Bedoel je 30-11-2012?
In dat geval kan je dat gewoon op het vliegveld in Manilla doen.
In dat geval kan je dat gewoon op het vliegveld in Manilla doen.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Re: visum
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
-
- Reiziger
Re: Visum Fillipijnen
Das leuk die 30 dagen, maar het heeft toch veel weg van een spookbericht want de Filippijnse ambassade in nederland weet van niks, en de visum vrije periode is nog steeds 21 dagen.
Dus heeft meneer brands wel degelijk een visum nodig, anders loop je het risico niet te kunnen boarden op schiphol omdat je niet aan de regels voldoet.
Voor 35 euro heb je een 59 dagen visum op de Ambassade in de haag. , je bent verplicht een retourticket of ticket filippijnen uit naar andere bestemming te kunnen tonen, en aan kunnen tonen over voldoende middelen te beschikken om in Filippijnen te verblijven.
Dus heeft meneer brands wel degelijk een visum nodig, anders loop je het risico niet te kunnen boarden op schiphol omdat je niet aan de regels voldoet.
Voor 35 euro heb je een 59 dagen visum op de Ambassade in de haag. , je bent verplicht een retourticket of ticket filippijnen uit naar andere bestemming te kunnen tonen, en aan kunnen tonen over voldoende middelen te beschikken om in Filippijnen te verblijven.
In Filippijnen is er gelukkig geen massa toerisme www.wowphilippines.de
ik ben twee dagen geleden aangekomen in de Filipijnen. mij is niet gevraagd of ik voldoende financiele middelen heb (gelukkig, want ik had geen bewijs bij me!), maar ik heb wel een onward ticket moeten overhandigen.
aangezien ik maar 21 dagen hier ben, kreeg ik zonder problemen een VOA.
aangezien ik maar 21 dagen hier ben, kreeg ik zonder problemen een VOA.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reiziger
Klopt als je in Filippijnen aankomt word daar nooit om gevraagd, aleen als je een visum op de ambassade vraagd wil men zien dat je over voldoende middelen beschikt. Zelfde als het hebben van een ticket om Filippijnen uit te gaan word ook vrijwel nooit gecontroleerd bij aankomst.
In Filippijnen is er gelukkig geen massa toerisme www.wowphilippines.de