aanmelden blauwe kamer

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
geeta sadhoe

aanmelden blauwe kamer

Bericht door geeta sadhoe »

goedemiddag
ik kom in juni 2012 naar curacao.
ik heb gelezen dat een trip naar blauwe kamer 25gulden kost per persoon.maar de vraag is waar moet je reserveren en op welke dagen kan je naar de blauwe kamer gaan.is het voor de hele dag .kan je mij meer informatie geven hieromtrent.
Reismeis
Reisexpert

Re: aanmelden blauwe kamer

Bericht door Reismeis »

Via Google vind ik best veel informatie. Zo lees ik dat de Blauwe Kamer alleen zwemmend te bereiken is en dat Captain Goodlife je voor 15 euro meeneemt op een snorkeltocht, om je daarna op een verlaten strandje te droppen. Na een uur haalt hij je weer op. Het huis van Captain Goodlife, ofwel Juni Obersi, vind je links aan de waterkant bij Playa Santa Cruz.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Zie ook het artikel op onze website:
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/cu ... 12719.html
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

De Blue Hole of blauwe kamer is inderdaad te boeken bij Captain Goodlife. Vaak in combinatie met een vis of snorkel tripje. Het is zeker de moeite waard en die hoek van Curacao is ook heel erg mooi (vind ik).

Met deze man ben ik op vistour geweest (geregeld vanuit Captain Goodlife)

Zal kijken of ik nog wat andere foto's heb. Je kunt niet op internet boeken of emailen want de (toch wat aparte) man heeft geen computer of internet. Je zal het dus op een andere manier moeten boeken.Dit is zijn telefoonnummer denk ik : +(5999)/8640438
Plaats reactie