WK-pool

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: WK-pool

Bericht door Erik »

De wedstrijd van Ghana was inderdaad ook erg spannend! Ik had het ze gegund als ze door waren gegaan. Okay de strafschop was dan misschien niet helemaal terecht maar dat neemt niet weg dat ze een mooi potje gespeeld hebben.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Heb de situatie nog een keer terug gezien, bij de voorzet stonden ook twee Ghanezen buitenspel, waarvan er eentje na het ingrijpen van de keeper duidelijk voordeel had. Er had dus al eerder afgefloten moeten worden. Dus uiteindelijk is het inderdaad toch gerechtigheid.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

NAAR DE FINALE!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Afbeelding
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

Hahaha nu al thuis Marije? :P

Ooooh die laatste paar minuten.... :| :| :| te ernstig hoe eng dat was :O Met die gele kaart enzo ... pff .. gekkenhuis hier :D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Sjonge jonge jonge.. hetzou zo'n gemakkelijke wedstrijd worden, nou daar leek het anders gisteren niet op :) MAar we zijn weer door dus de rest is onbelangrijk .
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

ik ben nu op vakantie in Polen maar was gisteren naar Auschwitz geweest en dan staat je hoofd even niet naar voetbal, wel de 1e helft in een cafe gekeken maar daar zat net dat soort Nederlanders waar je niet op zat te wachten dus daarna maar teruggegaan naar hostel, hoofd was te vol.

Zondag zal ik richting Warschau gaan en de trein die ik ga nemen heb ik natuurlijk (heel slim) al geboekt en heb gelukkig de trein gekozen die rond 18:45 aan zou komen dus snel naar hostel en plaats zoeken om te kijken anders doe ik het wel met de Poolse tv zender in hostel zelf aangezien nik 6 uur in de trein zit dan ;)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

wild-r0se schreef:Hahaha nu al thuis Marije? :P
Heheh, ja moest vanmorgen vroeg weer op dus ik ben maar op tijd weg gegaan! Het feestje bewaar ik voor zondag! :)
Maar wat was het spannend zeg, pffffffff, ik had het écht slecht getrokken als we nog hadden moeten verlengen en bij panels kan ik echt niet kijken. Gelukkig kwam 't niet zo ver.

WOW!!! Ik sta opeens derde in ons pouletje! Gister nog achtste of negende... als Spanje vanavond wint dan komt mijn voorspelde finale uit, dat zou helemaal mooi zijn! *O*
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

toch wel proficiat aan jullie.
voetbal interesseert me geen zak, maar gisteren was mijn ventje aan het kijken en vollenbak aan het meesupporteren.
Ik in een boek maar heb die de laatste 10 minuten toch opzij gelegd.
Hopelijk mogen jullie winnen, want al zover gekomen zou een ereplekje nr 1 toch mooi zijn.
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

ik moet zondag avond werken :{ van half 5 tot half 12 :( :( :( Nu maar hopen dat mijn cliënten de TV aan hebben en anders dwing ik ze wel ~O> >:) })
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Zo te zien krijgt marije gelijk. Want paul zegt het.
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Erik schreef:Zo te zien krijgt marije gelijk. Want paul zegt het.
Haha, ja briljant he?! Hij heeft tot nu toe gewoon alles al goed voorspelt! Maar ik zag al dat ik niet de enige ben die Spanje in de finale heeft gezet...
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

ik hoop stiekem wel op nederland - duitsland... (A) Ik ga naar de wedstrijd vanavond kijken :P de eerste wedstrijd die ik zie waar Nederland niet in speelt _O-
Maar ik gun het je wel hoor Marije, als Spanje wint :)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Blij dat het geen Duitsland geworden is, maar we zijn geen favoriet hoor.....
http://sports.ladbrokes.com/en-gb/class-c110000006
Plaats reactie