WK-pool
Re: WK-pool
De wedstrijd van Ghana was inderdaad ook erg spannend! Ik had het ze gegund als ze door waren gegaan. Okay de strafschop was dan misschien niet helemaal terecht maar dat neemt niet weg dat ze een mooi potje gespeeld hebben.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Heb de situatie nog een keer terug gezien, bij de voorzet stonden ook twee Ghanezen buitenspel, waarvan er eentje na het ingrijpen van de keeper duidelijk voordeel had. Er had dus al eerder afgefloten moeten worden. Dus uiteindelijk is het inderdaad toch gerechtigheid.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
NAAR DE FINALE!!!!

Hahaha nu al thuis Marije?
Ooooh die laatste paar minuten.... :| :| :| te ernstig hoe eng dat was
Met die gele kaart enzo ... pff .. gekkenhuis hier 

Ooooh die laatste paar minuten.... :| :| :| te ernstig hoe eng dat was

Sjonge jonge jonge.. hetzou zo'n gemakkelijke wedstrijd worden, nou daar leek het anders gisteren niet op
MAar we zijn weer door dus de rest is onbelangrijk .

ik ben nu op vakantie in Polen maar was gisteren naar Auschwitz geweest en dan staat je hoofd even niet naar voetbal, wel de 1e helft in een cafe gekeken maar daar zat net dat soort Nederlanders waar je niet op zat te wachten dus daarna maar teruggegaan naar hostel, hoofd was te vol.
Zondag zal ik richting Warschau gaan en de trein die ik ga nemen heb ik natuurlijk (heel slim) al geboekt en heb gelukkig de trein gekozen die rond 18:45 aan zou komen dus snel naar hostel en plaats zoeken om te kijken anders doe ik het wel met de Poolse tv zender in hostel zelf aangezien nik 6 uur in de trein zit dan
Zondag zal ik richting Warschau gaan en de trein die ik ga nemen heb ik natuurlijk (heel slim) al geboekt en heb gelukkig de trein gekozen die rond 18:45 aan zou komen dus snel naar hostel en plaats zoeken om te kijken anders doe ik het wel met de Poolse tv zender in hostel zelf aangezien nik 6 uur in de trein zit dan

Heheh, ja moest vanmorgen vroeg weer op dus ik ben maar op tijd weg gegaan! Het feestje bewaar ik voor zondag!wild-r0se schreef:Hahaha nu al thuis Marije?![]()

Maar wat was het spannend zeg, pffffffff, ik had het écht slecht getrokken als we nog hadden moeten verlengen en bij panels kan ik echt niet kijken. Gelukkig kwam 't niet zo ver.
WOW!!! Ik sta opeens derde in ons pouletje! Gister nog achtste of negende... als Spanje vanavond wint dan komt mijn voorspelde finale uit, dat zou helemaal mooi zijn!

-
- Reisexpert
toch wel proficiat aan jullie.
voetbal interesseert me geen zak, maar gisteren was mijn ventje aan het kijken en vollenbak aan het meesupporteren.
Ik in een boek maar heb die de laatste 10 minuten toch opzij gelegd.
Hopelijk mogen jullie winnen, want al zover gekomen zou een ereplekje nr 1 toch mooi zijn.
voetbal interesseert me geen zak, maar gisteren was mijn ventje aan het kijken en vollenbak aan het meesupporteren.
Ik in een boek maar heb die de laatste 10 minuten toch opzij gelegd.
Hopelijk mogen jullie winnen, want al zover gekomen zou een ereplekje nr 1 toch mooi zijn.
ik moet zondag avond werken
van half 5 tot half 12
Nu maar hopen dat mijn cliënten de TV aan hebben en anders dwing ik ze wel ~O> >:) 

Zo te zien krijgt marije gelijk. Want paul zegt het.
Haha, ja briljant he?! Hij heeft tot nu toe gewoon alles al goed voorspelt! Maar ik zag al dat ik niet de enige ben die Spanje in de finale heeft gezet...Erik schreef:Zo te zien krijgt marije gelijk. Want paul zegt het.
ik hoop stiekem wel op nederland - duitsland... (A) Ik ga naar de wedstrijd vanavond kijken
de eerste wedstrijd die ik zie waar Nederland niet in speelt
Maar ik gun het je wel hoor Marije, als Spanje wint

Maar ik gun het je wel hoor Marije, als Spanje wint

Blij dat het geen Duitsland geworden is, maar we zijn geen favoriet hoor.....
http://sports.ladbrokes.com/en-gb/class-c110000006
http://sports.ladbrokes.com/en-gb/class-c110000006