WK-pool
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
WK-pool
Zoals iedereen al wel gemerkt zal hebben zit er weer een voetbaltoernooitje aan te komen, en wat is nu een toernooi zonder pool? Dus bij deze heb ik die taak maar op me genomen, en bij Foebele een pool aangemaakt. Dus schrijf je snel in, voor de winnaar wacht er een all-exclusive voetreis naar het EK over twee jaar in Polen & Oekraïne...
Laatst gewijzigd door WizardOfOss op 30 mei 2010 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: WK-pool
Wanneer ik op de link klikt krijg ik "Je hebt niet de juiste permissies om deze pagina te bekijken. "
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dan had ik blijkbaar de verkeerde link geplaatst, aangepast, nu zou je hem wel moeten kunnen zien...
Over voetbal gesproken, kom net Ruud van Nistelrooy tegen in onze straat, blijft apart 

- bolletjeom
- Reisexpert
serieus??
woont hij bij jouw in de buurt ofzo?
woont hij bij jouw in de buurt ofzo?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Hij had gewoon op trainingskamp moeten zijn op dit moment...Erik schreef:Over voetbal gesproken, kom net Ruud van Nistelrooy tegen in onze straat, blijft apart
Maareh, waar blijven jullie nu allemaal?
Ik zou graag meedoen, maar heb echt 0,0 verstand van voetbal.
@bolletjom hij heeft ook een huis hier in de wijk.
@bolletjom hij heeft ook een huis hier in de wijk.
- bolletjeom
- Reisexpert
voetbal boeit me niet. De enige voorbereidingen die ik tref voor het WK zijn opties aandragen bij Jeroen om het buiten de deur te kijken...hahaha
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Verstand van voetbal is toch ook nergens voor nodig? Bij een andere pool heb ik gewoon overal 1-0 ingevuld...
(en denk niet dat je met zo'n werkwijze volledig kansloos bent, dat heeft me in het verleden al eens een 2e plaats opgeleverd...)
(en denk niet dat je met zo'n werkwijze volledig kansloos bent, dat heeft me in het verleden al eens een 2e plaats opgeleverd...)
Zo, ik heb de pool ingevuld en dus vanaf nu een goede reden om alle wedstrijden te bekijken. Er is tenslotte een voet(bal)reis naar het EK te winnen. Maarre, ik denk wel dat ik de punten ga binnnen halen.bolletjeom schreef:voetbal boeit me niet. De enige voorbereidingen die ik tref voor het WK zijn opties aandragen bij Jeroen om het buiten de deur te kijken...hahaha
Oja, heb Nederland getipt als winnaar!!!! Heb je het speelschema gezien. Ziet er redelijk uit voor ze.
Erik schreef:Ik zou graag meedoen, maar heb echt 0,0 verstand van voetbal.
Je hebt wel talent dan want 0-0 zou zomaar kunnen.

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Idem hier, voor de verandering ben ik eens een keer optimistisch, ondanks dat ik in het verleden al eens een pool heb gewoonen juist door op een voortijdige uitschakeling van Nederland te gokken. Maar deze keer gaat het gewoon helemaal goed komen, met zelfs de absolute droomfinale: schade, Deutschland, alles ist vorbei!hariejak schreef:Oja, heb Nederland getipt als winnaar!!!! Heb je het speelschema gezien. Ziet er redelijk uit voor ze.
Ik heb me bij deze ook aangemeld 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb me aangemeld moet nu wachten op bevestiging mijn naam is moira
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
You're in!Moira schreef:Ik heb me aangemeld moet nu wachten op bevestiging mijn naam is moira
Maareh, waar blijft de rest nou? Er zijn hier toch wel meer dan 5 voetballiefhebbers?