4 dagen krakau

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
menasil
Reisexpert

Re: 4 dagen krakau

Bericht door menasil »

Leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad :D

Voor wat betreft je andere vraag; het handigste is daarvoor even een nieuw topic te openen! Dan krijg je vermoedelijk meer reacties :) Nu kijken mensen hier vooral als ze geïnteresseerd zijn in Krakow. Ik heb een topic voor jou geopend!

vader-zoon-trip-herfstvakantie-nachten-t30362.html
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Het gaat eindelijk gebeuren, ik moet voor zakenreis naar Krakow. Gelijk maar het weekend erbij geboekt *O* .

Nog wat tips van mijn Poolse collega:
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Leuk! Mocak ligt naast schindlers museum. Goede combi!
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Zie bijlage, van collega gekregen. Ze heeft altijd in Krakow gewoond.
Bijlagen
Krakow.JPG
Krakow.JPG (341.99 KiB) 591 keer bekeken
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Leuk :D Ik herken veel plekken waar ik ook ben geweest, maar waarvan ik niet altijd de straatnamen meer wist maar wel weet hoe ik er kom vanaf het rynek of het plein in Kazimierz :) Jagielonska st ben ik de laatste keer pas geweest, zitten ook wat kerkjes dacht ik. ben benieuwd hoe je het gaat hebben en als je nog meer tips hebt.... :)
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

menasil schreef:Leuk :D Ik herken veel plekken waar ik ook ben geweest, maar waarvan ik niet altijd de straatnamen meer wist maar wel weet hoe ik er kom vanaf het rynek of het plein in Kazimierz :) Jagielonska st ben ik de laatste keer pas geweest, zitten ook wat kerkjes dacht ik. ben benieuwd hoe je het gaat hebben en als je nog meer tips hebt.... :)
Ik heb een berg aan tips, maar het vervelende aan dit forum is dat je je posts na een bepaalde tijd niet meer mag editten.... En ik heb geen zin om steeds een nieuwe post te maken met een paar nieuwe zaken in mijn lijstje.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ralph schreef:
menasil schreef:Leuk :D Ik herken veel plekken waar ik ook ben geweest, maar waarvan ik niet altijd de straatnamen meer wist maar wel weet hoe ik er kom vanaf het rynek of het plein in Kazimierz :) Jagielonska st ben ik de laatste keer pas geweest, zitten ook wat kerkjes dacht ik. ben benieuwd hoe je het gaat hebben en als je nog meer tips hebt.... :)
Ik heb een berg aan tips, maar het vervelende aan dit forum is dat je je posts na een bepaalde tijd niet meer mag editten.... En ik heb geen zin om steeds een nieuwe post te maken met een paar nieuwe zaken in mijn lijstje.
Dan wacht je toch je terug bent en doet het in één keer? Of zeg ik nu iets geks :)
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

menasil schreef:
Ralph schreef:
Dan wacht je toch je terug bent en doet het in één keer? Of zeg ik nu iets geks :)
Beetje offtopic maar om eerlijk te zijn vind ik het gewoon dom dat je je berichten niet kan aanpassen. Het is geen anno 2000 en ik ken geen ander forum waar ik op zit waar dit zo gedaan wordt.
Plaats reactie