Voor wat betreft je andere vraag; het handigste is daarvoor even een nieuw topic te openen! Dan krijg je vermoedelijk meer reacties

vader-zoon-trip-herfstvakantie-nachten-t30362.html
Ik heb een berg aan tips, maar het vervelende aan dit forum is dat je je posts na een bepaalde tijd niet meer mag editten.... En ik heb geen zin om steeds een nieuwe post te maken met een paar nieuwe zaken in mijn lijstje.menasil schreef:LeukIk herken veel plekken waar ik ook ben geweest, maar waarvan ik niet altijd de straatnamen meer wist maar wel weet hoe ik er kom vanaf het rynek of het plein in Kazimierz
Jagielonska st ben ik de laatste keer pas geweest, zitten ook wat kerkjes dacht ik. ben benieuwd hoe je het gaat hebben en als je nog meer tips hebt....
Dan wacht je toch je terug bent en doet het in één keer? Of zeg ik nu iets geksRalph schreef:Ik heb een berg aan tips, maar het vervelende aan dit forum is dat je je posts na een bepaalde tijd niet meer mag editten.... En ik heb geen zin om steeds een nieuwe post te maken met een paar nieuwe zaken in mijn lijstje.menasil schreef:LeukIk herken veel plekken waar ik ook ben geweest, maar waarvan ik niet altijd de straatnamen meer wist maar wel weet hoe ik er kom vanaf het rynek of het plein in Kazimierz
Jagielonska st ben ik de laatste keer pas geweest, zitten ook wat kerkjes dacht ik. ben benieuwd hoe je het gaat hebben en als je nog meer tips hebt....
Beetje offtopic maar om eerlijk te zijn vind ik het gewoon dom dat je je berichten niet kan aanpassen. Het is geen anno 2000 en ik ken geen ander forum waar ik op zit waar dit zo gedaan wordt.menasil schreef:Dan wacht je toch je terug bent en doet het in één keer? Of zeg ik nu iets geksRalph schreef:Ik heb een berg aan tips, maar het vervelende aan dit forum is dat je je posts na een bepaalde tijd niet meer mag editten.... En ik heb geen zin om steeds een nieuwe post te maken met een paar nieuwe zaken in mijn lijstje.menasil schreef:LeukIk herken veel plekken waar ik ook ben geweest, maar waarvan ik niet altijd de straatnamen meer wist maar wel weet hoe ik er kom vanaf het rynek of het plein in Kazimierz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten