Van mij mag je met Tom mee hoor (hij zal toch niet in je kont knijpen net als die ouwe Turkse mannetjesJenny schreef:Mag ik mee?

Van mij mag je met Tom mee hoor (hij zal toch niet in je kont knijpen net als die ouwe Turkse mannetjesJenny schreef:Mag ik mee?
ik denk niet dat ze daar een metro hebben dus die kans zal ik niet krijgenErikB schreef:
Van mij mag je met Tom mee hoor (hij zal toch niet in je kont knijpen net als die ouwe Turkse mannetjes?)!
Hmmmm, Tom ligt op de loer. Uitkijken in de Uteregse tram dus!tom schreef:ik denk niet dat ze daar een metro hebben dus die kans zal ik niet krijgenErikB schreef:
Van mij mag je met Tom mee hoor (hij zal toch niet in je kont knijpen net als die ouwe Turkse mannetjes?)!
ahum ahum...
Ik heb ooit een hele mooie reis gezien naar Ethiopie met SNP. Veel lopen, oude culturen, grotschilderingen, zag er super uit! Wat dat betreft lijkt het me ook een gave bestemming.tom schreef:ja ethiopie lijkt me echt geweldig, dat land heeft zo ongeveer alles te bieden (ok behalve duiken dan, maar ik ben geen duiker dusss)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten