Het had ook heel erg te maken met tegenvallend weer. van de 8 weken die we er in hartje zomer waren heeft het 6 weken hele dagen geregend.@bolletje. Dat jullie het op een gegeven moment een beetje gehad hadden met NZ kan ik me wel voorstellen.

Daar word je simpel van!!! Daarnaast zouden we ook niet snel nog eens die kant op gaan. We vonden de natuur wel mooi maar hadden er toen al 2 jaar reizen op zitten en hadden al heel veel moois gezien ( en mooier).
Weinig cultuur wisten we van te voren maar dat er zo weinig beesten en vogels zaten hadden we ons niet beseft. En als wij in de natuur zijn doen we graag aan beestjes spotten. Na alle bizarre wezens in Australie is Nieuw-Zeeland een grote tegenvaller
Locals ontmoeten in de bus vond ik vooral in Ecuador leuk omdat ik dan eens kon zien hoever ik kon komen met mijn spaans. Dat mijn leraar mij begrijpt en ik hem was geen nieuws maar hoe het zat met een "normaal" iemand was nog de vraag. En je komt in de bus ook veel verder dan in een winkel qua communiceren.
Hapjes die we onderweg aangeboden krijgen accepteren we meestal wel. uit beleefdheid en nieuwsgierigheid maar het is soms wel heel moeilijk als het heeeeel vies is..haha