Budget hotel Parijs

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
errrrrrik
Vakantieganger

Budget hotel Parijs

Bericht door errrrrrik »

Hey allemaal,

Ik wil in de meivakantie met mijn vriendin naar Parijs. Wij zoeken een hotel binnen de eerste ring. Wij willen een kamer met toilet (dus niet gedeelde!) en graag een niet al te dure kamer. Periode is 28 april t/m 4 mei.

Wij hebben al veel uren achter de pc gezeten om wat te vinden en het goedkoopste wat wij hebben gevonden is 32 euro per nacht...

Dus: als iemand een keer heeft overnacht in een hotel in Parijs, binnen de eerste ring, en goedkoper dan 32 euro p/n, zeg het dan svp!

Mijn vriendin kent de meeste musea in Parijs wel. Daarnaast zijn we nog op zoek naar leuke uitjes e.d. die niet al te veel geld kosten (denk hierbij ook aan restaurants).

Alvast bedankt voor de moeite!

Erik
Erik
Site Admin

Re: Budget hotel Parijs

Bericht door Erik »

errrrrrik
Vakantieganger

Bericht door errrrrrik »

Uiteraard. ;-) En ga een aantal van die tips zeker opschrijven. Grootste probleem is nu het hotel..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Weet dat gebruiker eefje een goedkoop hotel in parijs had gevonden. Maar weet niet precies hoe goedkoop njet was. Je zou haar een pm kunnen sturen.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Ik vind ze zelf afschuwelijk, maar ze zijn wel goedkoop. Formule 1 hotels. Ik heb zelf verleden jaar in Parijs een B&B geboekt bij http://www.airbnb.com . Dat moet zeker lukken voor een redelijk bedrag op een goede lokatie
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
errrrrrik
Vakantieganger

Bericht door errrrrrik »

Ondertussen geboekt, althans dat hoop ik.

We ondervinden betalingsproblemen met Vrij Uit. We kregen een annuleringsbrief zonder toegevoegde beredenering.
Ze zeggen dat dat de betaling niet goed is overgekomen, dus wij hebben de bewijzen opgestuurd. Vervolgens zeggen ze dat het oke is, waarnaar wij toch weer een mail kregen dat het toch weer niet goed is, en of we weer even het volledige bedrag wilden storten. Terwijl ze eerst zeiden dat we 10 euro te weinig hadden overgeschreven.

Wat een pret dit... Ach, het komt goed. Iemand nog tips? Zal ik de telefoonkosten declareren? ;-)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Even een belletje naar de geschillencommissie? Het klinkt erg vaag.. Eerst zeggen dat het volledige bedrag niet is betaald en vervolgens krijg je bericht om nogmaals het héle bedrag over te maken? Ja, doei!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
errrrrrik
Vakantieganger

Bericht door errrrrrik »

Reismeis schreef:Even een belletje naar de geschillencommissie? Het klinkt erg vaag.. Eerst zeggen dat het volledige bedrag niet is betaald en vervolgens krijg je bericht om nogmaals het héle bedrag over te maken? Ja, doei!
Bedankt voor de tip. Zal hem onthouden als we er niet samen uitkomen. Ondertussen toch maar even laten zien dat ik het zat begin te worden. Heb onder anderen even gevraagd waar ik de telefoonkosten kan declareren en dat ik naast mijn eigen wetskennis (is de cursus verbintenissenrecht toch nog ergens goed voor. ;-) ) eventueel verdere stappen ga ondernemen. Daarnaast gezegd dat we eventueel naar een ander hotel bij een andere organisatie gaan zoeken, en de kosten op hen laten drukken. Ook gezegd dat als ze het hotel dan alsnog verhuren voor een eventuele hogere prijs, dat wij dan graag die winst willen delen. Dit mag volgens de algemene voorwaarden, aangezien zij geen gewichtige/geldige reden hadden om de overeenkomst op te zeggen. Een beetje een rare keuze van ze geweest om geen brief te sturen met de vraag of wij nog 10 euro wilde storten.

Wel raar. Je zou denken dat Thomas Cook (moederbedrijf van Vrij Uit oid) wel beter zou weten?

Eigenlijk is rechten toch best een mooi vak, of niet dan? Of geldt dat alleen als je weet dat je in je recht staat? :-)
errrrrrik
Vakantieganger

Bericht door errrrrrik »

Na de bozere mail hebben ze eindelijk gereageerd. Alles is geregeld. Nu nog even de telefoonkosten declareren. Eigen schuld zeg ik zo. ^O^
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Fijn dat alles geregeld is! Wat een gedoe, dat vindt niemand leuk.
Ik weet bij wie ik moet zijn mocht ik in de toekomst ook problemen met boekingen ondervinden O-)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie