backpack en trolley in1
Re: backpack en trolley in1
Ik reis nu met beide (wel afgewisseld natuurlijk). Soms is een backpack veruit het gemakkelijkst omdat je niet gemakkelijk kunt rijden of omdat het bijvoorbeeld heeft geregend en je wieltjes koffer helemaal smerig wordt.
Maar wanneer je ook de rolkoffer ook echt kunt rollen (vooral op luchthavens) scheelt het een berg sjouwen en is het nog een stuk sneller ook. Toch leent niet ieder land zich voor een rolkoffer.
Maar wanneer je ook de rolkoffer ook echt kunt rollen (vooral op luchthavens) scheelt het een berg sjouwen en is het nog een stuk sneller ook. Toch leent niet ieder land zich voor een rolkoffer.
-
Nou leuk om alle insights van iedereen te lezen 
De oplossing waar iedereen tevreden mee is, is nabij.
ik ga een website beginnen waar je voor 35,- euro een ''backpacktrolley'' kan bestellen die:
- cool is
- klein is
- opvouwbaar is
- eenvoudig je backpack kan dragen waardoor je niets meer hoeft te tillen!!!
Dus je kan kiezen wat je wilt. Als je geen gewicht wilt dragen je hem onder je backpack en als je het even wat lastiger is voor wieletjes en je een echte
backpacker wilt zijn dan vouw je hem op en stop je hem in je backpack of bevestig je hem aan de buitenkant.
Heb nu zelf door diverse landen gereist met een exemplaar en mijn vriendin ook. De beste (en supergoedkope) oplossing ooit. Iedereen die ons ziet vraagt verbaast wat het is en dat het zo handig is
Als je interesse hebt kan je je voorinschrijven door me een mail te sturen. Ik kan je dan direct ff een foto sturen zodat je het live in actie ziet. Ook kan ik dan laten weten als ze er zijn en kan ik ze leveren!
Website etc komt als we terug zijn van de reis!
Hoor graag jullie feedback!

De oplossing waar iedereen tevreden mee is, is nabij.
ik ga een website beginnen waar je voor 35,- euro een ''backpacktrolley'' kan bestellen die:
- cool is
- klein is
- opvouwbaar is
- eenvoudig je backpack kan dragen waardoor je niets meer hoeft te tillen!!!
Dus je kan kiezen wat je wilt. Als je geen gewicht wilt dragen je hem onder je backpack en als je het even wat lastiger is voor wieletjes en je een echte

Heb nu zelf door diverse landen gereist met een exemplaar en mijn vriendin ook. De beste (en supergoedkope) oplossing ooit. Iedereen die ons ziet vraagt verbaast wat het is en dat het zo handig is

Als je interesse hebt kan je je voorinschrijven door me een mail te sturen. Ik kan je dan direct ff een foto sturen zodat je het live in actie ziet. Ook kan ik dan laten weten als ze er zijn en kan ik ze leveren!
Website etc komt als we terug zijn van de reis!
Hoor graag jullie feedback!
Laatst gewijzigd door Erik op 06 jan 2012 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen reclame voor dienst of product
Reden: Geen reclame voor dienst of product
Ook ik ben op zoek naar een backpack en trolley in 1.
Het gemak van een trolley tijdens weekendtrips en ook als backpack op je rug kunnen dragen, het liefst zo comforttabel mogelijk.
Nu heb ik het internet wat afgezocht en verschillende gevonden.
Aangezien ik niet echt thuis ben in merken en kwaliteit ed, wil ik jullie vragen om tips, opmerkingen, etc.
(oh ja, ik ben uitgegaan van de max. maten voor handbagage ivm de weekendtrips: 55cm x 35cm x 25cm).
Hoor graag jullie reacties!
Het gemak van een trolley tijdens weekendtrips en ook als backpack op je rug kunnen dragen, het liefst zo comforttabel mogelijk.
Aangezien ik niet echt thuis ben in merken en kwaliteit ed, wil ik jullie vragen om tips, opmerkingen, etc.
(oh ja, ik ben uitgegaan van de max. maten voor handbagage ivm de weekendtrips: 55cm x 35cm x 25cm).
Laatst gewijzigd door Tikva op 10 mar 2012 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: reclame links verwijderd
Reden: reclame links verwijderd
Ook ik ben op zoek naar een backpack en trolley in 1.
High Sierra Reistas ATQ 456 (SMALL Size)
JanSport Driver 8 Cabin Trolley Backpack
Passport Trolley Backpack
Salento Cabin Trolley Backpack
Cabin Max Flight Approved Carry on Trolley Bag
Nomad Wheeler 55
Vaude Trolley Tonga 60 L
High Sierra Reistas ATQ 456 (SMALL Size)
JanSport Driver 8 Cabin Trolley Backpack
Passport Trolley Backpack
Salento Cabin Trolley Backpack
Cabin Max Flight Approved Carry on Trolley Bag
Nomad Wheeler 55
Vaude Trolley Tonga 60 L
-
Hi Erik,
Je hebt helemaal gelijk. Daarom is het zo super om iets te hebben (als je nog een oude backpack hebt of niet met een geintegreerde trolleybackpack wilt rondlopen) om een losse kleine trolley te hebben die je kan gebruiken waar nodig (en dat zijn best veel situaties) en kan inklappen en opbergen als je de backpack op je rug wilt/moet hebben.
Eens?
Groetjes Robbert
Je hebt helemaal gelijk. Daarom is het zo super om iets te hebben (als je nog een oude backpack hebt of niet met een geintegreerde trolleybackpack wilt rondlopen) om een losse kleine trolley te hebben die je kan gebruiken waar nodig (en dat zijn best veel situaties) en kan inklappen en opbergen als je de backpack op je rug wilt/moet hebben.
Eens?

Groetjes Robbert