vluchten naar Poznan

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
jan Quik

vluchten naar Poznan

Bericht door jan Quik »

Geachte Heer / Mevrouw

Wanneer kun je nu rechtstreeks vanuit nederland of belgie vliegen naar Poznan

Met vriendelijke groet

Jan Quik
menasil
Reisexpert

Re: vluchten

Bericht door menasil »

Dat is tot op heden niet mogelijk. Je kan alleen via een overstap vliegen op Poznan.

Er wordt, in kader van EK 2012, wel enkele vluchten aangeboden vanuit Duitsland. ALthans, dat was het plan. Ik weet alleen niet meer welke maatschappij dit wilde aanbieden...en dat was alleen voor het vervoer van supporters.

Ik zou aanraden om naar Berlijn te gaan (met de trein of goedkope budgetvlucht) en vanaf daar een trein te nemen naar Poznan. Lees voor meer info de reisinformatie over Poznan
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: vluchten

Bericht door ricardobuma »

Naar mijn weten gaan er geen rechtstreekse vluchten vanuit Amsterdam/Brussel naar Poznan. De meeste vluchten, zoals met de Poolse maatschappij LOT of Lufthansa, gaan vaak via Warschau. Met één stop moet je dus rekening houden.

Wellicht dat ze i.v.m. het aankomende EK nog extra (rechtstreekse) vluchten inplannen, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Ik weet alleen niet of je vanwege het EK naar Poznan wil.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
menasil
Reisexpert

Re: vluchten naar Poznan

Bericht door menasil »

Ik lees net dat Wizzair vanaf Dortmunt vluchten aanbiedt naar Poznan *O*

Je kan vanaf Eindhoven ook vliegen op Wroclaw en de trein nemen naar Poznan. Dit duurt 2,5 uur. Je moet alleen wel naar Wroclaw Glowny (hoofdstation) gaan vanaf het vliegveld en ja de Poolse treinen op dit traject zijn niet de meest fijne treinen om in te zitten.
Plaats reactie