Ik heb dit jaar een tussenjaar van school en mijn plan was om te werken en naar het buitenland te gaan. Met werken ben ik nu al een tijdje bezig, maar van het reizen is nog niks gekomen. Vooral vanwege de hoge kosten en ik ook zit te kijken naar het halen van m'n rijbewijs, volgend jaar op kamers gaan enzovoort.
Nu wilde ik toch graag nog een tijdje weg (waarschijnlijk samen met m'n vriend). We willen graag half mei gaan en dan 1 a 2 maanden. Ik heb al wat op internet gekeken en we willen graag wat grote steden zien, hoog op ons lijstje staan Londen, Parijs, Barcelona met eventueel nog wat tussenstops. Het liefst per trein en ik heb al wat dingen opgezocht over de interrail kaartjes.
Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met een soortgelijke reis, we willen namelijk de kosten zo laag mogelijk houden maar in grote steden kosten overnachtingen aardig wat en daarnaast zijn er in de steden natuurlijk nog verschillende bezienswaardigheden die we willen bezoeken en daar komen natuurlijk ook nog kosten voor eten en drinken bij.
Hebben jullie nog tips of kunnen jullie wat zeggen over hoeveel we dan ongeveer kwijt gaan zijn.
Alvast bedankt!