Welke stad voor een week?

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Thesecondrookie

Welke stad voor een week?

Bericht door Thesecondrookie »

Beste ...

Ik heb nog een gat in mij planning van een week. Dus wil ik in deze week nog een stad bezoeken in Indonesië. Maar ik heb geen idee welke... Het meest logisch zou Jakarta zijn. Maar wat is jouw mening hier over?

Btw ik wil vanuit Singapore gaan vliegen :).
bolletjeom
Reisexpert

Re: Welke stad voor een week?

Bericht door bolletjeom »

de meeste mensen verlaten jakarta zo snel mogelijk. Dat zal wel een reden hebben.
Op advies heb ik het zelfs over geslagen.
Ik vind indonesie geweldig maar weet geen stad waar ik een week zou willen blijven. Om de stad zelf. Er zijn wel leuke dingen te doen als je wilt rondreizen een week. Dan zou je jakarta en bandung kunnen doen met een tripje naar een vulkaan en warmwater bronnen bijvoorbeeld.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

In Jakarta is niet bijzonder veel te doen. Maar wanneer je een dag wilt vullen zou ik naar Batavia stad gaan en daar een tourtje doen. We hebben er pas ook een artikel over Jakarta geschreven en moet zeggen dat ik de rondleiding daar erg leuk vond.

Update: Niet goed gelezen.. ging om een week :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Yogya en omgeving zijn wel leuk voor een week, of Ubud en omgeving? Een STAD zelf waar ik een week zou willen blijven ben ik nog niet tegengekomen... Of je moet een dorp bedoelen waar je ook kan duiken :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie