is Malaga / Granada leuk?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Revolucion
Wereldreiziger

Re: is Malaga / Granada leuk?

Bericht door Revolucion »

Granada is hartstikke leuk. Leuk de kleine straatjes in, vol met Noord afrikaanse thee huisjes met mierzoete chocolademelk (gewoon gesmolten chocolade). Granada is inderdaad Alhambra, alhoewel ik persoonlijk het Alcazar in Sevilla mooier vind. Granada moet je zeker naar barretje Poe gaan. bestel een drankje en kies je tapa van de kaart, heerlijk! Granada is echt spanje, bestel een drankje en krijg je tapa er bij... dus voor 8 euro drinken en je hebt tegelijk gegeten. Het is al fantastisch om er gewoon doorheen te wandelen... leuke stad!

Jammer dat je niet wat langer de tijd hebt, je kunt namelijk fantastisch mooi wandelen in de Sierra Nevada.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Tikva schreef:Ik zou Cadiz nog eens heroverwegen. Wij waren en een ochtendje en dat was echt genoeg. Viel ons een beetje tegen, leuk entroute maar meer ook niet. Heel veel nieuwbouw en lelijke appartementen voor vakantiegangers. Tarifa vonden wij wel leuk, iets levendiger ook dan Cadiz, maar ook weer niet echt in het seizoen.

Ik schrijf over nog een reisinfo maar dat is wellicht te laat voor jou.
@Tikva. Gisteren sprak ik iemand die Cadiz juist wel heel leuk vind (en de LP is er ook nogal positief over). Het is ook de stad waar een James Bond film opgenomen is waarin ze net doen of het om Havanna, Cuba, gaat. Wat vond je nou precies niet leuk aan Cadiz? Heb je het wel goed onderzocht......of zat je even snel in een hotel in een buitenwijk ofzo :-)?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Nee hoor we zijn gewoon in het centrum geweest... Juist omdat de LP er zo positief over is viel het waarschijnlijk tegen. De hele buitenste ring lang het water zijn veel lelijke nieuwe appartementen. Natuurlijk zijn er wel wat leuke pleintjes maar die heb je elders ook. Vond de attracties zoals kathedraal ook erg duur vergeleken bij andere steden in de regio. Die van Cadiz kost 5 euro die van sevilla 6 en is echt veel mooier en groter. Het was natuurlijk ook geen strand weer maar kan me ook niet voorstellen dat ik in de zomer wel heel blij wordt van de stranden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie