zware motor huren in Cambodja

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Rjimke

zware motor huren in Cambodja

Bericht door Rjimke »

Hoi Allemaal! Weet een van jullie misschien waar in Zuid Laos ik een 250 cc (of zwaarder) motor kan huren? Ik wil de bike drie weken gebruiken om rond te reizen! Alvast bedankt!
bolletjeom
Reisexpert

Re: zware motor huren in Cambodja

Bericht door bolletjeom »

ik ben in de war? Je vraag gaat over cambodja of laos. Over het algemeen vind een verhuurder het niet leuk als je een motor een buurland mee inneemt.
Ik werk bij een groepsreisorganisator en sinds kort bieden we ook motorreizen aan. De man die dit voor ons organiseerd doet dit ook in laos. Maar huurt zijn motoren in het noorden. Als je wilt kan ik je wel zijn eigen website adres geven. Misschien dat hij je vraag wil/kan beantwoorden als je het hem lief vraagt
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Rjimke

Re: zware motor huren in Laos

Bericht door Rjimke »

Hoi! haha..ik bedoel absoluut Laos. Ben nu in Cambodja en was blijkbaar even in de war. Ik wil echt eentje in het zuiden huren aangezien ik daar de grens over ga...dat zou iig het meest ideaal zijn. Als je me zn website zou willen geven zou je me blij maken!! Dank!
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Beste kans zal zijn in Pakse. Zelf heb ik daar een scooter gehuurd en een tochtje van 2 dagen gemaakt over het Bolaven plateau. Maar ik herinner me niets meer van 250cc's.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Tha kaek kan ook veel mensen huren daar een motor om "the loop" te gaan doen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

www.touratrek.nl
ik weet niet of hij je wil of kan helpen. Hij verkoopt tenslotte rondreizen maar je kan altijd een mailtje proberen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Tikva schreef:Tha kaek kan ook veel mensen huren daar een motor om "the loop" te gaan doen.
Dit is zeer zeker een aanrader, al is het een 3-4 dagen tocht ipv. weken :)

Btw ik zou er rekening mee houden dat je buiten de "mainstream" steden niet kan pinnen/cc omdat er vooral automaten zijn van een of andere Laos Bank maatschappij en daar werken (iig de Rabobank) kaarten niet op.

Had voor 3-4 dagen 1milj KIP meegenomen en geen (werkende) pinautomaat tegen gekomen.
Rjimke

Bericht door Rjimke »

Dank jullie wel! ik ga het uitzoeken!!!
Plaats reactie