zware motor huren in Cambodja
zware motor huren in Cambodja
Hoi Allemaal! Weet een van jullie misschien waar in Zuid Laos ik een 250 cc (of zwaarder) motor kan huren? Ik wil de bike drie weken gebruiken om rond te reizen! Alvast bedankt!
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: zware motor huren in Cambodja
ik ben in de war? Je vraag gaat over cambodja of laos. Over het algemeen vind een verhuurder het niet leuk als je een motor een buurland mee inneemt.
Ik werk bij een groepsreisorganisator en sinds kort bieden we ook motorreizen aan. De man die dit voor ons organiseerd doet dit ook in laos. Maar huurt zijn motoren in het noorden. Als je wilt kan ik je wel zijn eigen website adres geven. Misschien dat hij je vraag wil/kan beantwoorden als je het hem lief vraagt
Ik werk bij een groepsreisorganisator en sinds kort bieden we ook motorreizen aan. De man die dit voor ons organiseerd doet dit ook in laos. Maar huurt zijn motoren in het noorden. Als je wilt kan ik je wel zijn eigen website adres geven. Misschien dat hij je vraag wil/kan beantwoorden als je het hem lief vraagt
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: zware motor huren in Laos
Hoi! haha..ik bedoel absoluut Laos. Ben nu in Cambodja en was blijkbaar even in de war. Ik wil echt eentje in het zuiden huren aangezien ik daar de grens over ga...dat zou iig het meest ideaal zijn. Als je me zn website zou willen geven zou je me blij maken!! Dank!
Beste kans zal zijn in Pakse. Zelf heb ik daar een scooter gehuurd en een tochtje van 2 dagen gemaakt over het Bolaven plateau. Maar ik herinner me niets meer van 250cc's.
Tha kaek kan ook veel mensen huren daar een motor om "the loop" te gaan doen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
www.touratrek.nl
ik weet niet of hij je wil of kan helpen. Hij verkoopt tenslotte rondreizen maar je kan altijd een mailtje proberen
ik weet niet of hij je wil of kan helpen. Hij verkoopt tenslotte rondreizen maar je kan altijd een mailtje proberen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Dit is zeer zeker een aanrader, al is het een 3-4 dagen tocht ipv. wekenTikva schreef:Tha kaek kan ook veel mensen huren daar een motor om "the loop" te gaan doen.

Btw ik zou er rekening mee houden dat je buiten de "mainstream" steden niet kan pinnen/cc omdat er vooral automaten zijn van een of andere Laos Bank maatschappij en daar werken (iig de Rabobank) kaarten niet op.
Had voor 3-4 dagen 1milj KIP meegenomen en geen (werkende) pinautomaat tegen gekomen.
Dank jullie wel! ik ga het uitzoeken!!!