reisplannen voor 2012

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Marijn
Wereldreiziger

Re: reisplannen voor 2012

Bericht door Marijn »

Leuk om te zien dat er tot nu toe eigenlijk totaal geen patroon in zit. :)
Onze plannen tot nu toe, van meest zeker, tot totaal onzeker:

Eind januari 2 weken Dahab, Egypte
September t/m februari 6 maanden zuidelijk afrika ^O^
Begin Juli Main Square Festival in Frankrijk, + waarschijnlijk aansluitend 1 week kamperen
Rest van de zomer: korte kampeer trips, bijv lang weekend belgie, duitsland, nederland
Rest van het jaar (te koud om te kamperen): heel veel citytrip ideeën, Lissabon, Porto, Rome, Edinburgh, Londen, Dublin, Maastricht, .....?

Nu mijn manager nog enthousiast krijgen dat ik naast een sabbatical ook nog gewoon op vakantie wil.... :P
Globetrot
Reisexpert

Re: reisplannen voor 2012

Bericht door Globetrot »

Eind februari ga ik met m'n zoontje van 8 via Agri in Oost-Turkije naar Iran voor 17 dagen. Het is de bedoeling om de Araratberg te gaan bekijken, waarvan men zegt dat daar de ark van Noach gestrand zou zijn.M'n zoon is naar hem genoemd en vindt dat wel erg spannend. Eerst dus de top van de berg vanuit het vliegtuig bekijken en later per auto en te voet de berg op!

Begin juli vertrekken we voor een maand low-budgetvakantie naar Vietnam. We willen van zuid naar noord reizen met trein en bus en zoveel mogelijk zien en beleven.

Ach ja, ik zou heel graag een jaar lang op pad gaan, maar daar zit m'n zoon niet zo op te wachten, want dan moet hij z'n vrienden zo lang missen...
Plaats reactie