reisplannen voor 2012
reisplannen voor 2012
Ik was een benieuwd wat iedereen een beetje voor plannen heeft voor voor 2012, in wat wordt de volgende bestemming al een en ander voorbij zien komen maar dat zijn meestal dingen die al vast staan. Kunnen we een trent ontdekken..
Mijn eigen plannen zijn in ieder geval Jordanie en Israel, in de zomer wil ik graag naar Montenegro, kroatie of Bosnie en dan in het najaar nog een leuke stedentrip
Mijn eigen plannen zijn in ieder geval Jordanie en Israel, in de zomer wil ik graag naar Montenegro, kroatie of Bosnie en dan in het najaar nog een leuke stedentrip
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: reisplannen voor 2012
In januari ga ik naar Budapest.
In februari ga ik naar Hamar.
Beide tripjes zijn gerelateerd aan het bezoeken van schaatswedstrijden
In de zomer ga ik een weekje naar Griekenland met de familie voor het 25jarige huwelijk van mijn ouders
In september ga ik naar Londen om de Paralympics te bezoeken.
Bestemmingen zijn dus vooral gekozen vanwege het bezoeken van sportwedstrijden... Andere trips hangen af van een cursus waarvoor ik ADV dagen moet inzetten (hoeveel hou ik er over?), financiën en natuurlijk de nieuwe schaatskalender (zijn er leuke bestemmingen in het najaar, dan ga ik daarvoor en anders ga ik misschien nog stedentrip doen)
In februari ga ik naar Hamar.
Beide tripjes zijn gerelateerd aan het bezoeken van schaatswedstrijden

In de zomer ga ik een weekje naar Griekenland met de familie voor het 25jarige huwelijk van mijn ouders

In september ga ik naar Londen om de Paralympics te bezoeken.
Bestemmingen zijn dus vooral gekozen vanwege het bezoeken van sportwedstrijden... Andere trips hangen af van een cursus waarvoor ik ADV dagen moet inzetten (hoeveel hou ik er over?), financiën en natuurlijk de nieuwe schaatskalender (zijn er leuke bestemmingen in het najaar, dan ga ik daarvoor en anders ga ik misschien nog stedentrip doen)
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zeker:
- februari: weekendje Bologna
- maart: weekendje Autosalon Genève
Waarschijnlijk:
- april: Noord-Korea voor de festiviteiten rond de 100e verjaardag van Kim Il-Sung, als het even kan (hangt vooral af van de ticketprijzen) gecombineerd met een weekje Taiwan
- augustus: Japan, meer specifiek het noorden van Honshu, waar begin augustus talloze festivals zijn.
Rest nog iets voor het najaar, maar nog geen concrete plannen daarvoor. Na m'n tripje naar IJsland eerder dit jaar gaat mijn interesse wel uit naar de andere Scandinavische landen, Noorwegen voorop. Maar iets totaal anders zou ook best kunnen, en mocht Taiwan in het voorjaar niet lukken dan zou het voor het najaar uiteraard een logische bestemming zijn.
Tot slot wou ik de lowcost-airlines komend jaar een beetje in de gaten houden voor wellicht nog een paar weekendtripjes, zodat ik toch eens wat landen kan aandoen die ik niet snel met een langere reis zou bezoeken.
- februari: weekendje Bologna
- maart: weekendje Autosalon Genève
Waarschijnlijk:
- april: Noord-Korea voor de festiviteiten rond de 100e verjaardag van Kim Il-Sung, als het even kan (hangt vooral af van de ticketprijzen) gecombineerd met een weekje Taiwan
- augustus: Japan, meer specifiek het noorden van Honshu, waar begin augustus talloze festivals zijn.
Rest nog iets voor het najaar, maar nog geen concrete plannen daarvoor. Na m'n tripje naar IJsland eerder dit jaar gaat mijn interesse wel uit naar de andere Scandinavische landen, Noorwegen voorop. Maar iets totaal anders zou ook best kunnen, en mocht Taiwan in het voorjaar niet lukken dan zou het voor het najaar uiteraard een logische bestemming zijn.
Tot slot wou ik de lowcost-airlines komend jaar een beetje in de gaten houden voor wellicht nog een paar weekendtripjes, zodat ik toch eens wat landen kan aandoen die ik niet snel met een langere reis zou bezoeken.
- bolletjeom
- Reisexpert
zoals we het nu zien gaan we volgend jaar naar Sri Lanka voor 2 of 3 weken.
Een lang weekend naar Annecy, Frankrijk omdat we elkaar daar 10 jaar geleden hebben ontmoet.
Een volgende 2 of 3 weekse vakantie gaat mogelijk naar Oost Turkije of Ghana of Gambia of....
Voor mijn werk ga ik volgend jaar of naar China of Sumatra of de woestijnen van Egypte. Ik zit ook nog in de loterij voor Oman of Israel maar ik schat mijn kansen zeer laag in.
Noord Korea staat hoog op mijn wensen lijst voor april maar mijn baas is niet blij als het halve bedrijf in hetzelfde vliegtuig gaat zitten dus we moeten nog even zien hoe dat gaat lopen. Daarnaast heb ik er mogelijk het geld niet voor.
ik vermoed dat er ook nog wel een stedentrip (of 2) inzit volgend jaar. Ik heb sofia en lissabon horen noemen door mijn reisgenote
Een lang weekend naar Annecy, Frankrijk omdat we elkaar daar 10 jaar geleden hebben ontmoet.
Een volgende 2 of 3 weekse vakantie gaat mogelijk naar Oost Turkije of Ghana of Gambia of....
Voor mijn werk ga ik volgend jaar of naar China of Sumatra of de woestijnen van Egypte. Ik zit ook nog in de loterij voor Oman of Israel maar ik schat mijn kansen zeer laag in.
Noord Korea staat hoog op mijn wensen lijst voor april maar mijn baas is niet blij als het halve bedrijf in hetzelfde vliegtuig gaat zitten dus we moeten nog even zien hoe dat gaat lopen. Daarnaast heb ik er mogelijk het geld niet voor.
ik vermoed dat er ook nog wel een stedentrip (of 2) inzit volgend jaar. Ik heb sofia en lissabon horen noemen door mijn reisgenote
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dan had ie ook maar niet zo'n prachtige aanbieding moeten regelenbolletjeom schreef:Noord Korea staat hoog op mijn wensen lijst voor april maar mijn baas is niet blij als het halve bedrijf in hetzelfde vliegtuig gaat zitten dus we moeten nog even zien hoe dat gaat lopen. Daarnaast heb ik er mogelijk het geld niet voor.

- Michelle89
- Reisexpert
Zowieso ben ik in Bali & Lombok van 4 tm 21 januari. 
Nog niet helemaal zeker:
- weekje Frankrijk met mn ouders
- Orlando (Disneyland etc) met mn ouders, broer en schoonzus.

Nog niet helemaal zeker:
- weekje Frankrijk met mn ouders
- Orlando (Disneyland etc) met mn ouders, broer en schoonzus.

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Heb al wat goedkope tickets geboekt voor 2012.
In februari naar Rome (op herhaling) en Venetië
in mei naar St Petersburg
In september naar Salamanca, Avila en op herhaling in Madrid.
In februari naar Rome (op herhaling) en Venetië
in mei naar St Petersburg
In september naar Salamanca, Avila en op herhaling in Madrid.
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
- Kims
- Reisexpert
Hey,
Genoeg plannen
Vanuit China naar Myanmar in januari voor een maand, dan door naar Nederland voor een bezoekje. In maart terug naar Australie om langs de Westkust te reizen met schoonouders, dan maar weer eens aan het werk om te cashen. En hopelijk aan het eind van 2012 een jaar reizen door Zuid-Amerika!
Happy travels voor 2012!!
Genoeg plannen

Vanuit China naar Myanmar in januari voor een maand, dan door naar Nederland voor een bezoekje. In maart terug naar Australie om langs de Westkust te reizen met schoonouders, dan maar weer eens aan het werk om te cashen. En hopelijk aan het eind van 2012 een jaar reizen door Zuid-Amerika!
Happy travels voor 2012!!

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- Kims
- Reisexpert
Mits we natuurlijk het eind van 2012 halen.... 

- Bijlagen
-
- 21 december 2012 - end of the...
- Mayan calendar.jpg (33.09 KiB) 631 keer bekeken
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Wat leuk om te lezen wat iedereen op de planning heeft staan!
@Kims:
Wij hebben dit jaar een vouwwagen gekocht en wij zijn van plan om in de zomer drie weken door NO Duitsland (denk aan: Sassnitz e.o.) en Polen te trekken. Verder hopen we volgend jaar vlak voor de kerst een weekend in Londen door te brengen en waarschijnlijk gaan we nog wel een aantal keren weg, maar daar zijn nog geen concrete plannen voor gemaakt. We moeten in ieder geval een paar keer de vouwwagen uitproberen voordat we DL/PL induiken (hè, wat vervelend..
).
Ik kan je Gambia zeker aanraden!!bolletjeom schreef: Een volgende 2 of 3 weekse vakantie gaat mogelijk naar Oost Turkije of Ghana of Gambia of....
Noorwegen is echt fantastisch!!WizardOfOss schreef: Na m'n tripje naar IJsland eerder dit jaar gaat mijn interesse wel uit naar de andere Scandinavische landen, Noorwegen voorop.
@Kims:

Wij hebben dit jaar een vouwwagen gekocht en wij zijn van plan om in de zomer drie weken door NO Duitsland (denk aan: Sassnitz e.o.) en Polen te trekken. Verder hopen we volgend jaar vlak voor de kerst een weekend in Londen door te brengen en waarschijnlijk gaan we nog wel een aantal keren weg, maar daar zijn nog geen concrete plannen voor gemaakt. We moeten in ieder geval een paar keer de vouwwagen uitproberen voordat we DL/PL induiken (hè, wat vervelend..

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Er is nog niks gepland, maar het volgende staat wel op m'n lijstje.
- Thais eiland
- Dalian, Beijing, Harbin {ice festival}, Dangdong.
- in de zomer Zwitserland & Nederland.
- oktober; Cambodia.
- Thais eiland
- Dalian, Beijing, Harbin {ice festival}, Dangdong.
- in de zomer Zwitserland & Nederland.
- oktober; Cambodia.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Over anderhalve week komen mijn ouders en samen met hen ga ik met de camper naar Melbourne en Adelaide, great ocean road, grampians etc doen..
daarna in feb. ga ik 10 dagen naar Perth en West Australië
In maart ga ik 10 dagen naar Fiji en als ik dan terug ben wil ik naar Alice Springs vliegen, vandaar door naar Darwin, vliegen naar Cairns en via de oost kust terug naar Sydney
Ik dan in april in Sydney terug kom en doorvlieg voor nog een weekje Taiwan.
Ik dan eind april terug in NL ben... bovenstaande ligt redelijk vast..
de plannen voor daarna is eerst afstuderen, heel mss terug naar Australië, maar mss ook wel werken en dan in najaar maand naar Praag om daar een TEFL cursus te doen en daarna hoop ik nog wat geld te hebben om weer te vertrekken en ergens in buitenland tijdje te werken!
daarna in feb. ga ik 10 dagen naar Perth en West Australië
In maart ga ik 10 dagen naar Fiji en als ik dan terug ben wil ik naar Alice Springs vliegen, vandaar door naar Darwin, vliegen naar Cairns en via de oost kust terug naar Sydney
Ik dan in april in Sydney terug kom en doorvlieg voor nog een weekje Taiwan.
Ik dan eind april terug in NL ben... bovenstaande ligt redelijk vast..
de plannen voor daarna is eerst afstuderen, heel mss terug naar Australië, maar mss ook wel werken en dan in najaar maand naar Praag om daar een TEFL cursus te doen en daarna hoop ik nog wat geld te hebben om weer te vertrekken en ergens in buitenland tijdje te werken!
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
In april hoop ik 6 weken te gaan backpacken in Singapore, Maleisië en Thailand. Ook wil ik dan via een stopover Dubai ontdekken.
Verder denk ik nog 2 reisjes. Waarschijnlijk dan 1 nieuw land wat dichterbij huis en een stedentrip. Maar daarvoor ga ik nog even over nadenken welke bestemmingen het wordt..
Verder denk ik nog 2 reisjes. Waarschijnlijk dan 1 nieuw land wat dichterbij huis en een stedentrip. Maar daarvoor ga ik nog even over nadenken welke bestemmingen het wordt..
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Ik heb weinig plannen. Ik wil me de komende maanden (en dan met name de schoolvakanties) focussen op mijn afstuderen.
Wat ik sowieso ga doen:
- paar weekendjes Zeeland, inclusief live-aboard (4-daagse boottrip)
- misschien Stockholm, of anders Rome
- in de zomer naar Indonesie en de Fillipijnen
- bestemming kerst nog onbekend
Wat ik sowieso ga doen:
- paar weekendjes Zeeland, inclusief live-aboard (4-daagse boottrip)
- misschien Stockholm, of anders Rome
- in de zomer naar Indonesie en de Fillipijnen
- bestemming kerst nog onbekend
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Is crisis ook een trend?Tikva schreef:Kunnen we een trend ontdekken..

Dan doe ik mee