Travelator schreef:Erik schreef:@Travelator reis jij altijd alleen of ook met vrienden / vriendinnen?
Meestal met m'n beste vriendin, soms met anderen, soms alleen en soms zit ik in een relatie en sleep ik die mee : )
Het heeft allemaal wel iets; alles heeft z'n voor- en nadelen en z'n charmes : )
Ik ook een vraag: Zijn er mensen die een relatie hebben en toch ook wel eens alleen op reis gaan?
(van Rudi en Jeroen weten we het natuurlijk al

)
Ik ben op mijn 17e alleen naar Australië gegaan (2001), moest mijn toenmalige vriendje achterlaten in Brabant. Maar ik verbleef daar wel bij gastgezinnen, dus alleen was ik niet. Toen ook een 21-daagse trip door Oz gemaakt, maar met 40 andere exchange students ben je ook niet alleen. Nu dik 9 jaar samen met R. en sindsdien gaan we altijd samen op reis. We willen niet eens afzonderlijk van elkaar op reis, want we hebben het veel te gezellig samen
Vroeger ging ik regelmatig kamperen met mijn vriendinnen, soms met 1, soms met meerdere meiden. Ook toen we wat verkerinkjes hadden. Met de tent in de trein naar Middelburg ofzo. Fantastisch