Op reis met je beste vriend(in)

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Op reis met je beste vriend(in)

Bericht door Erik »

Op de ontmoetingsdag was er een discussie of je wel op reis moest gaan met je beste vriend(in) (niet je partner) van het andere geslacht. Er waren twee kampen (zoals altijd met een discussie) waarin de ene beweerde dat het altijd tot meer moest uitlopen wanneer je met iemand van het andere geslacht op reis ging en dat het vooral voor mannen een reden was om met een vriendin op reis te gaan.

Iemand ervaringen met reizen met vrienden (van het andere geslacht) ?
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: Op reis met je beste vriend(in)

Bericht door Ron »

nee helaas, wel de discussie gehoord zaterdag.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is dat wel perfect mogelijk.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Nee, eigenlijk reis ik vooral met vriendinnen of alleen.

En de enkele keer dat ik met vrienden op reis ging, waren we in een grotere groep of sliepen we sowieso gescheiden en ging het om enkele dagen....Geen lange reis oid.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

De stelling was: Wanneer je als man met je beste vriendin op reis ging je eigenlijk op zoek was naar een relatie.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:De stelling was: Wanneer je als man met je beste vriendin op reis ging je eigenlijk op zoek was naar een relatie.
Ik ga al jaren met mijn beste vriend op vakantie, en voor mij is het (bijna) de perfecte reisgenoot!